فرماندار شهرستان بافت گفت: این شهرستان آمادگی لازم برای برگزاری انتخاباتی امن، سالم با مشارکت حداکثری را دارد.

شهرستان بافت، آماده برگزاری انتخابات امن و سالمبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ فتحعلی حمزه جواران فرماندار شهرستان بافت با اشاره به اینکه در انتخابات امسال قریب به 2 هزار نفر از عوامل اجرایی دست اندر کار در این امر مهم مشارکت می کنند ؛ افزود: با برنامه ریزی های بعمل آمده و تلاش دست اندرکاران،این شهرستان آماده برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا است.

وی با بیان اینکه 270 صندوق شعبه اخذریاست جمهوری و شوراهای اسلامی در این شهرستان در نظر گرفته شده است، خاطر نشان کرد: از این تعداد 98 صندوق مربوط به شعبه اخذ ریاست جمهوری و 172 صندوق مربوط به شورای اسلامی شهر و روستا است.

حمزه جواران با اشاره به اینکه جلسات آموزشی عوامل اجرایی، نظارت و بازرسی انتخابات تمامی مسئولان در این شهرستان برگزار شده است، تصریح کرد: تمامی مسئولان امر انتخابات به عنوان مجریان قانون موظف به رعایت اصل بی طرفی و عدالت هستند.

فرماندار بافت با بیان اینکه تاکنون کارها و برنامه در این شهرستان به‌ صورت مطلوب پیش رفته است گفت: این روند با همفکری اعضا ادامه پیدا خواهد کرد و این تلاش‌ها می تواند به برگزاری باشکوه انتخابات در 29 اردیبهشت‌ جاری منجر شود.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار