جمالی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

ناتوانی نامزدها در دفاع از مسایل فرهنگی/ برخی هنوز در لاک مسائل سیاسی مانده‌اند

یک عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس درباره مناظره دوم نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری توضیحاتی ارائه داد.

ناتوانی نامزدها در دفاع از مسایل فرهنگی/ برخی هنوز در  لاک مسائل سیاسی مانده‌اندمحمد جواد جمالی نماینده مردم فسا در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در ارزیابی خود از دومین مناظره انتخاباتی که با موضوع( سیاست و فرهنگ) برگزار شد، گفت: نامزدها  مسایل سیاسی را به مسایل فرهنگی گره زدند.

وی با بیان اینکه اظهارات نامزدها در موضوع فرهنگ برنامه محور نبود. افزود: ما توقع داشتیم نامزدها براساس اصول انقلابمان که همواره می گوییم یک انقلاب فرهنگیست، دیدگاه های خود را مطرح می کردند.

جمالی با بیان اینکه کشور در حوزه فرهنگ مشکلاتی دارد، تاکید کرد: اتفاقا یکی از بزرگترین معضلات کشور ، معضل فرهنگی است و دشمن روی این موضوع تمرکز دارد. لذا بهتر بود در مناظره مذکور بر روی این نکته بحث می شد که چرا به این نقطه رسیدیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه مقوله فرهنگ یک مقوله دستوری نیست ، تصریح کرد: نامزدها باید می گفتند که قصد دارند چه موانعی را از مقابل مشکلات فرهنگی کشور بردارند.

جمالی با بیان اینکه مسایل سیاسی گریبانگیر همه مسائل کشور شده است ، اظهار داشت: معتقدم نامزدها نتوانستند از مواضع فرهنگی خود دفاع کنند و مواضع انها فاقد برنامه محوری بود.

وی با بیان اینکه عدم توانایی در رفع مشکلات فرهنگی گریبانگیر خواص هم شده است در پایان گفت: در مناظره فوق برخی از نامزدها اصلا نتوانستند از لاک مسائل سیاسی بیرون بیایند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار