علیرضا منصوریان اجازه نمی دهد که امید نور افکن برای تیم ملی جوانان در جام جهانی به میدان برود.

تصمیم عجیب منصوریان / نورافکن نمی تواند در تیم ملی بازی کند! به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان  تیم ملی جوانان کشورمان 24 اردیبهشت عازم کره جنوبی می شود تا در رقابت های جام جهانی زیر 20 سال به میدان برود. 

این رقابت ها برای تیم ملی ایران دست کم تا 6 خرداد طول می کشد و اگر  تیم ملی بتواند از مرحله گروهی بالا برود باز هم در کره جنوبی می ماند تا ادامه بازی هایش را برگزار کند. این در حالی است که تیم فوتبال استقلال باید روز های دوم و نهم خرداد در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به میدان برود. 

علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران به همین دلیل گفته است که اولولیت امید نورافکن بازی در تیم استقلال است چرا که استقلال هم 30 میلیون طرفدار دارد و با نام ایران در مسابقات بین المللی ظاهر می شود.  
 
امید نورافکن چند روز پیش با حضور در اردوی تیم ملی جوانان سوء تفاهمات به وجود آمده میان خود و کادر فنی تیم ملی جوانان را برطرف کرد و بعد از این دیدار بار دیگر به اردوی تیم دعوت شد اما اکنون علیرضا منصوریان به او اجازه تمرین در این تیم را نمی دهد!

این اتفاق عکس العمل سرمربی تیم ملی جوانان را هم در پی داشت. امیر حسین پیروانی در همین خصوص گفت: نام ایران دغدغه من ،علیرضا منصوریان و همه مربیان است. وظیفه من و خواسته ی مردم ایران یک نقطه مشترک دارد و آن، مصاف با تمام قدرت و توان در برابر تیم های همگروه مان در عرصه ی بزرگ جام جهانی است. شک ندارم امروز اگر  علیرضا منصوریان سرمربی تیم ملی جوانان بود، او هم این درخواست را از من مطرح می کرد و طبیعتا من اولویت را به تیم ملی جوانان می دادم. چرا که تیم ملی برای بیش از 75 میلیون ایرانی است. 
 
وی همچنین عنوان کرد که تیم استقلال بدون نورافکن هم می تواند به مسیرش ادامه دهد. 

حال باید دید سرانجام این بازیکن جوان استقلال به کجا می رسد. منصوریان در حالی اجازه حضور این بازیکن در تیم ملی رانمی دهد که نورافکن سرانجام پس از مدت ها توانست مشکلش را با کادر فنی حل کند.


انتهای پیام / 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار