ترافیک در جاده های ارتباطی مازندران هم اکنون عادی و روان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مرکز مدیریت راههای مازندران اعلام کرد با توجه به تصاویر دریافتی از دوربین های نظارتی و کنترل ترافیک مرکز مدیریت راه ها، رفت و آمد خودروها در محورهای هراز، سوادکوه، کندوان، کناره و کیاسر هم اکنون به صورت عادی و روان جریان دارد.

بر اساس این گزارش از لحاظ شرایط آب و هوایی بارش یا مداخلات جوی مشاهده نمی شود.

پلیس راه نیز اعلام کرد، تردد همه تريلرها به استثنای حاملين مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روز جمعه 15 اردیبهشت از تهران به قائم شهر و بالعكس ، ممنوع می شود.

بر اساس این گزارش در محور کندوان نیز ، تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 14 تا 23 روز جمعه 15 اردیبهشت از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پليس راه درمحل، تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 17 تا 23 همان روز از مرزن آباد به سمت كرج بصورت يكطرفه خواهد بود.

محور كندوان : تردد انواع تريلر ، كاميون و كاميونت به استثناء حاملين موادسوختی و فاسدشدنی از محور كرج - چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است.

تلفن مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره‌های 2182934 و 2182920 با پیش شماره 011 به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار