مربى تيم فوتبال استقلال گفت :هدف اصلى ما اين است كه تركيب تيم را حفظ كنيم و بتوانيم موفق باشيم.

خرمگاه :هدف اصلى ما حفظ تركيب تيم استبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان محمد خرمگاه پس از پیروزی ۲ بر یک استقلال مقابل سپاهان اظهار کرد: بازی خوبی بود و ما پیش‌بینی می‌کردیم که سپاهان با توجه به هافبک‌های توانمندی که در اختیار دارد ما را اذیت کند. ما در این نیمه با اینکه توانستیم موقعیت‌هایی ایجاد کنیم ولی گل خوردیم. در نیمه دوم فشارمان را افزایش دادیم و به دو گل رسیدم و پیروز از زمین بازی خارج شدیم.

مربی استقلال درباره ۴ دیداری که این تیم توانسته بازی باخته را با پیروزی عوض کند، گفت: عامل اصلی این اتفاق هواداران هستند که از روز اول ما را حمایت کردند. بازیکنان هم با همت زیاد و دوندگی به ما در این راه کمک کردند. ما کار تاکتیکی‌مان را در تیم دیکته کردیم و توانستیم در بازی‌هایی که عقب بودیم به پیروزی برسیم.

وى درباره دیدار استقلال در مقابل التعاون خاطرنشان کرد: باید منطقی باشیم. شرایط آب و هوایی در آنجا به ضرر ماست. در این دیدار باید محکم دفاع کنیم و با هوش حمله کنیم تا به آنها ضربه بزنیم.

خرمگاه در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود منصوریان تنها دو بازیکن را برای تقویت تیمش می‌خواهد،‌ گفت: هنوز صددرصد به این موضوع نرسیده‌ایم ولی هدفمان این است که ترکیب‌مان را حفظ کنیم.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار