ساختمان فرهنگی پارک موزه دفاع مقدس تبریز امروز افتتاح شد.

افتتاح ساختمان فرهنگی پارک موزه دفاع مقدس تبریزبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس آذربایجان شرقی در مراسم بهره برداری از این ساختمان گفت : ساختمان فرهنگی پارک موزه دفاع مقدس به عنوان بزرگترین طرح  فرهنگی شهر تبریز در ۶۳۰۰متر مربع زیربنا ساخته شده است.
سردار جعفری افزود: با اتمام کار ساختمان ، کار در بخش محتوایی که در 14 فصل از جمله دوران مشروطیت آذربایجان شرقی ، قیام 29 بهمن و دوران دفاع مقدس است آغاز میشود .
این ساختمان را قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا با مشارکت شهرداری تبریز  هزینه 250 میلیارد ریال در 4 طبقه ساخته است.
نجفی شهردار تبریز هم در این مراسم گفت: یک باب پارکینگ با ظرفیت ۱۵۰ دستگاه خودرو، سالن اجتماعات ۳۸۰ نفره ، رواق های حکاکی شده با آیات قرآنی به همراه مفاهیم دفاع مقدس برای استفاده در نمای ساختمان موزه، دو آبنما، احداث سردرب ورودی و مسیر ویژه معلولین و جانبازان برای دسترسی آسان به ساختمان موزه و نورپردازی مدرن را برنامه های شهرداری تبریز برای توسعه پارک موزه دفاع مقدس است.
وی از اختصاص 40 میلیارد تومان از اعتبارات شهرداری تبریز برای ادامه کارهای اجرایی و تجهیز و فضاسازی و اتمام کامل پارک موزه دفاع مقدس خبر داد و گفت: سعی خواهیم کرد این مجموعه را به عنوان نمادی از ایثار و هویت و فرهنگ آذربایجان در تبریز 2018 معرفی کنیم. 
در این مراسم فاز دوم پارک موزه دفاع مقدس تبریز هم گلنگ زنی شد.
انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.