باحضور خیر مدرسه ساز در بخش هنزا از معلمان پرتلاش تجلیل شد.

تجلیل از معلمان هنزا توسط خیر مدرسه سازبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی اکبرعلیدادی سلیمانی فرماندار رابر دراین مراسم گفت: همه مشاغل به جای خود قابل احترام و مورد نیاز مردم هستند اما شغل معلمی چون با روح وجان انسانها سروکار دارد از همه شغل ها شریف تراست.
 
وی همچنین با قدردانی از موسس مدارس زندگی هنزاء گفت: آقای صدر هاشمی نژاد کارهای بزرگی در داخل و خارج کشور انجام دادند اما مهمترین و خداپسندانه ترین این کارها بنای مدارس زندگی هست که با آموزش سروکار دارد و می تواند زمینه بروز استعدادهای دانش آموزانی را که شاید به دلیل بعضی مشکلات از ادامه تحصیل بازبمانند فراهم کرده است.
 
علیدادی سلیمانی گفت: آقای صدر نماد ابومعلمک است یعنی پدری که بساط علم ودانش را برای شما فراهم کرده است.
 
وی دوست داشتن وطن و حب وطن دوستی چنین سرمایه گزارانی را نشانه ایمان آنان برشمرد وگفت: امروز مسئولینی که در چنین مناطقی دورافتاده ای حضور پیدا می کنند و چنین مجتمع هایی را احداث می کنند باقیات الصالحاتی برای خود برجامی گذارند.
 
علیدادی سلیمانی افزود: امروز باتقواترین ، باشخصیت ترین و فخیم ترین دانش آموزان و معلمان در این مدارس مشغول علم آموزی هستند.
 
وی همچنین از آقای صدر هاشمی خواست ،تا درکنار مسائل آموزشی این مدارس نسبت به گردشگری منطقه و عمران وآبادانی شهر هنزاء نیز توجه داشته باشند.
 
در ادامه این مراسم موسس مدارس خیریه زندگی صدر هاشمی نزاد نیز با تبریک اعیاد شعبانیه و هفته معلم گفت: شکرکنیم پروردگاری را که اندیشیدن را به ما آموخت و از او بخواهیم که ما را به صراط مستقیم هدایت کند.
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار