نماینده مردم شهرستان های چالوس، نوشهر و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی گفت: نیروی انتظامی در مقابله با چالش ها و آسیب های اجتماعی پیشگام است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، به نقل از پایگاه خبری پلیس قاسم احمدی لاشکی در دیدار فرمانده و جمعی از مسئولان انتظامی شهرستان چالوس، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و تسلیت شهادت مظلومانه مرزبانان در مرز میرجاوه، گفت: بی شک این اقدام تروریستی بدون پاسخ نخواهد ماند.

وی ضمن تقدیر از عملکرد نیروی انتظامی از نقطه صفر مرزی تا عمق شهرها و روستاها، گفت: این نیروی زحمتکش انصافا دین خود را در راه اهداف انقلاب ادا کرده است.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی افزود: امروزه نیروی انتظامی هر روز با تقدیم شهید در عرصه نظم و امنیت کشور، ثابت کرده است، جان برکف و بدون هیچ چشم داشتی در دفاع از کیان این مرز و بوم آماده است.

احمدی لاشکی گفت: نیروی انتظامی در مقابله با چالش ها و آسیب های اجتماعی همواره پیشگام است و در این راستا با رویکرد جامعه محوری و توجه به موضوعات اجتماعی با اقدامات ایجابی بسیار موفق عمل کرده است.

وی افزود: نیروی انتظامی رسالت بزرگ دیگری نیز در پیش دارد و آن تامین نظم و امنیت انتخابات است که سوابق نشان می دهد، ناجا در طول این سال ها به درستی از این ماموریت سر بلند بیرون آمده است.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم هوشیاری و مدیریت صحنه انتخابات توصیه کرد باید از ایجاد هرگونه حساسیت پرهیز شود تا شرایط آرام و با امنیت کامل برای شرکت حداکثری مردم فراهم شود.

وی از اقدامات فرماندهی انتظامی شهرستان چالوس در در راستای مقابله با مواد مخدرف قاچاق کالا و مقابله با سرقت و افزایش کشفیات و کاهش جرایم تقدیر و تشکر کرد.

احمدی لاشکی بر ضرورت تشکیل جلسات با کاندیداهای شورای شهر و روستا و لزوم رعایت قانون و مقررات از طرف آنان و هوادارانشان تاکید کرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.