رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نطنز گفت: همزمان با میلاد یگانه منجی عالم بشریت بیش از 50 جشن خیابانی ویژه میلاد امام زمان (عج) در نطنز برگزار می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت‌الاسلام ابوالفضل مجیدی تبار  امروز در جلسه هماهنگی جشن‌های ویژه اصناف نطنز در روز نیمه شعبان اظهارکرد: برنامه‌های متعددی در شهرستان برای نیمه شعبان تدارک دیده‌شده که یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها فضاسازی و زیباسازی، آذین‌بندی خیابان‌ها و برپایی ایستگاه‌های صلواتی و برگزاری جشن‌ها و مراسم‌های ویژه میلاد امام زمان (عج) در شهر است.

وی افزود: برگزاری جشن‌های نیمه شعبان نیز مانند هر مراسم مذهبی دیگری باید متناسب با شئون دینی و مذهبی ما، متناسب با ساحت مقدس ائمه معصومین (ع) باشد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نطنز تصریح کرد: فلسفه برگزاری این جشن‌ها بسیار خوب است ولی نباید به‌گونه‌ای این برنامه‌های اجرایی شود که خدای‌نکرده گناه‌های در این برنامه‌ها انجام شود، بلکه هدف توجه دادن مجدد جامعه به فرهنگ اهل‌بیت (ع) به‌ویژه فرهنگ انتظار و مهدویت از طریق برپایی همین مجالس شادی است.

وی ادامه داد: مهم‌ترین اهداف در برگزاری ویژه‌برنامه‌های اعیاد شعبانیه تقویت و ترویج هویت و باورهای دینی و ملی، افزایش نشاط اجتماعی با بهره‌گیری از فضای معنوی اعیاد مذهبی، شادباش تولد امام زمان (عج) و تلاش برای ارتقا سطح دانش افراد نسبت به فلسفه انتظار است.

مجیدی تبار گفت: همزمان با میلاد یگانه منجی عالم بشریت بیش از 50 جشن خیابانی ویژه میلاد امام زمان (عج) در نطنز برگزار می‌شود و مقررشده کلیه متولیان برپایی جشن بایستی جهت اخذ مجوز ابتدا به اداره تبلیغات اسلامی مراجعه و سپس مجوز لازم را از فرماندهی انتظامی شهرستان نطنز دریافت کنند.

علی مشربی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نطنز نیز در این جلسه بیان داشت: در صورت استفاده متولیان برنامه‌های جشن از آهنگ‌ها و مولودی‌ها شرایط به‌گونه‌ای باشد که آلودگی صوتی ایجاد نشود و چنانچه متولیان قصد اجرای برنامه‌های فرهنگی هنری رادارند حتماً برای هماهنگی و اخذ مجوز به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نطنز مراجعه کنند.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار