معاون اوقاف و امور خیریه استان کرمان از برگزاری رقابت‌های شهرستانی چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم خبر داد.

آغاز مرحله شهرستانی مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان  اوقافبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ حجت الاسلام سید رضا فاطمی معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان کرمان از شروع رقابت‌های مرحله شهرستانی چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم درکرمان خبر داد و گفت: این دوره از مسابقات ویژه رده سنی بزرگسال بالای 18 سال از 11 اردیبهشت ماه در 17 شهرستان برگزار می شود و تا 28 اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به برگزاری این رویداد مهم قرآنی استان افزود: این دوره از مسابقات در 12 رشته برگزار و از هرشته 3 نفربه مرحله استانی این مسابقات راه پیدا خواهند کرد.

 فاطمی برگزاری مسابقات استانی را تیر ماه سال جاری عنوان کرد و خاطرنشان کرد: مرحله کشوری این دوره از مسابقات دی ماه  به میزبانی استان آذربایجان غربی و شهر ارومیه برگزار می شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف استان برگزاری مسابقات قرآنی توسط سازمان اوقاف را یکی از مهمترین رویداد های قرآنی مهم جهان اسلام برشمرد که علاوه بر برگزاری و شناخت استعداد های کشوری هر ساله در سطوح بین المللی ادامه دارد

وی به برگزاری سی و چهارمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم که در اوایل اردیبهشت ماه جاری برگزارشد اشاره کرد و گفت: این رویدا بزرگ قرآنی جهان اسلام با شرکت نمایندگان قرآنی بیش از 83 کشور جهان توسط سازمان اوقاف برگزارشد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار