وزیر بهداشت در آئین گشایش بیمارستان شهید عباس دوران، گفت: من شیفته مردانگی شهید دوران هستم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سید حسن هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در آئین گشایش بیمارستان شهید عباس دوران، گفت: من شیفته مردانگی شهید دوران هستم و امیدوارم همه ما برای پاسداشت حرمت خون شهدا، تلاش ویژه ای داشته باشبم و در مسیری قرار بگیریم که آرزوی شهدا را برآورده کنیم.

 
وی تاکید کرد: همه مسئولان رسالت دارند آنچه شایسته نام شهید دوران است را برای توسعه این بیمارستان بکار گیرند.
 
وزیر بهداشت، درمان و اموزش پزشکی ادامه داد: وزارت بهداشت افتخار دارد با حمایت مسئولان، برای تسکین آلام افراد بی بضاعت، تلاش ویژه ای داشته باشد.
 
 هاشمی با ابراز خرسندی از بهره برداری از این بیمارستان در منطقه شرق شیراز، اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز باید برای توسعه این بیمارستان، تلاش جدی داشته باشد.
 
وزیر بهداشت، با اشاره به طرح های متفاوتی که در دولت یازدهم در زمینه بهداشت و درمان افتتاح شده، بهره برداری از 261 طرح سلامت، در سفر اخیر رئیس جمهور به استان را نمونه ای از این خدمات عنوان کرد.
من شیفته مردانگی شهید دوران هستم + عکس 
 
وی از بهره برداری از هفت بیمارستان جدید در استان فارس، در آینده نزدیک خبر داد و گفت: صرف 900میلیارد تومان برای کاهش هزینه های بستری در چهار سال گذشته در بیمارستان های فارس، گواهی از تلاش برای کاهش پرداختی از جیب مردم است.
 
هاشمی افزود: معتقدیم از 11میلیون ایرانی بیمه شده، بیش از 51درصد پرداختی ها را دولت متقبل شده است و امروز پرداختی در شهرها به حدود 6درصد و در روستاها به حدود سه تا چهار درصد رسیده است.
 
پیگیری برای کلنگ زنی بیمارستان جدید در منطقه سعدی  
افشانی استاندار فارس نیز در این آیین، گفت: خوشحالیم در این دولت، 1 هزار و 200 تخت درمانی در فارس به بهره برداری رسیده و در تلاش هستیم در منطقه سعدی هم برای ارائه خدمات بیشتر، بیمارستان جدیدی کلنگ زنی شود.
 
وی افزود: با حمایت دانشگاه علوم پزشکی شیراز، امروز عملیات اجرایی طرح مهم شهر سلامت، آغاز شده و طرح بزرگ دیگر نیز بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی پیوند اعضای ابوعلی سینا بود که از مهم ترین اقدامات دولت، و به عنوان بیمارستانی شاخص در منطقه خاورمیانه، در فارس به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.