حامد رشیدی، بهمن تیموری و یدالله محبی از استان کرمانشاه تیم ملی کشتی آزاد را در رقابت‌های قهرمانی آسیا در هند همراهی می‌کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاهرئیس هیأت کشتی استان کرمانشاه گفت: حامد رشیدی، بهمن تیموری و یدالله محبی از استان کرمانشاه تیم ملی کشتی آزاد را در رقابت‌های قهرمانی آسیا در هند همراهی می‌کنند.

محمدحسین محبی امروز اظهار داشت: رقابت‌های کشتی آزاد، فرنگی و زنان قهرمانی آسیا روزهای 19 تا 24 اردیبهشت‌ماه در شهر دهلی‌نو پایتخت هند برگزار می‌‌شود.

رئیس هیأت کشتی استان کرمانشاه زمان برگزاری کشتی فرهنگی در این دوره از پیکارها را 19 تا 21 اردیبهشت‌ماه جاری اعلام و بیان کرد: مسابقات کشتی آزاد نیز روزهای 23 تا 24 اردیبهشت‌ماه در استادیوم کشتی جادهاو، مجموعه ورزشی آی‌جی شهر دهلی‌نو برگزار می‌شود.

وی از حضور سه کشتی‌گیر آزاد‌کار کرمانشاهی در رقابت‌های قهرمانی آسیا خبر داد و تصریح کرد: حامد رشیدی در وزن 70 کیلوگرم، بهمن تیموری در وزن 74 کیلوگرم و یدالله محبی در وزن 125 کیلوگرم در ترکیب تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در این دوره از رقابت‌های حضور دارند.

محبی تصریح کرد: محمد طلایی به عنوان سرمربی؛ علی‌اکبر دودانگه، امیر توکلیان، عباس حاج‌کناری و احسان لشگری به عنوان مربی و علی بیات به عنوان سرپرست، تیم ملی کشتی آزاد را در رقابت‌های قهرمانی آسیا در هند همراهی می‌کنند.

این مسؤول به قضاوت داوران درجه بین‌المللی در این دوره از مسابقات اشاره و اضافه کرد: نتایج عملکرد این کشتی‌گیران در سیستم رنکینگ برای حضور در رقابت‌های جهانی فرانسه محاسبه می‌شود.

 
 
انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.