فرماندهان نظامی و امنیتی عراق در یک کنفرانس گسترده در کربلا، طرح امنیتی ویژه نیمه شعبان و سالروز ولادت با سعادت امام عصر (عج) را بررسی کردند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از سومریه نیوز، وزارت دفاع عراق با انتشار بیانیه ای اعلام کرد فرماندهی عملیات امنیت منطقه فرات میانی با حضور فرمانده پلیس کربلا و اعضای کمیته امنیتی شورای استان کربلا و جمعی از یگان ها و تشکیلات نظامی و امنیتی در شهر کربلا، طرح امنیتی ویژه زیارت نیمه شعبان را بررسی کرد.

براساس این بیانیه، سرلشکر «قیس خلف رحیمه» فرمانده عملیات امنیت منطقه فرات میانی عراق توصیه هایی به فرماندهان نظامی و امنیتی برای موفقیت طرح امنیتی ویژه زیارت نیمه شعبان مطرح و برضرورت عدم وقوع هیچ گونه نقض امنیتی در طول ایام زیارت تاکید کرد.

بیانیه وزارت دفاع عراق افزوده است فرماندهان امنیتی و نظامی پاره ای ایراد را در خصوص طرح امنیتی امسال مطرح کردند که در همین جلسه راه حل های لازم برای بستن این ایرادها مطرح و درباره آن تصمیم گیری شد.

فرمانده عملیات امنیت فرات میانی پیش بینی کرد که حضور زائران شعبانیه از داخل و خارج عراق در مقایسه با سنوات گذشته بیشتر باشد.

در طول سنوات گذشته ، زیارت نیمه شعبان در کربلای معلا با حضور میلیونی زائران از داخل و خارج عراق به ویژه از جمهوری اسلامی همراه بوده و هرساله دستگاه های امنیتی طرح های ویژه امنیتی برای این مراسم طراحی و اجرا کرده اند.

وزارت دفاع عراق در بیانیه اش به جزییات طرح امنیتی و تعداد نیروهای بکار گرفته شده در این طرح، اشاره نکرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار