رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان از ساخت 3 طرح ورزشی با اعتبار ۸ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمدحسن طیبی‌زاده رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان گفت: با توجه به کمبود فضای موجود برای این رشته پرطرفدار نیاز به ایجاد مکانی خاص برای تنیس روی میز بود که برای این مهم زمینی به مساحت 1 هزار و 500 متر زیربنا در نظر گرفته شد که عملیات احداث آن توسط اداره ورزش و جوانان لارستان و با همکاری اداره کل راه و شهرسازی لارستان و خیرین آغاز شده است.
 
طیبی‌زاده افزود: کار احداث نخستین زمین تنیس خاکی این شهرستان در زمینی به مساحت 1 هزار و 200 متر از چند روز پیش آغاز شده است.

وی از کلنگ‌زنی زورخانه شهرجدید لار در هفته آینده خبر داد و ادامه داد: این طرح در زمینی به مساحت هزار متر مربع در مجموعه ورزشی شهید دانشیار احداث می‌شود.
 
طیبی‌زاده بیان کرد: برای احداث زمین خاکی تنیس مبلغ 30 میلیون تومان، خانه پینگ پنگ 600 میلیون تومان و زورخانه 200 میلیون تومان بودجه برآورد شده است.
 
رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان از رفع مشکل تأمین زمین برای احداث پیست موتورسواری، اتومبیل‌رانی و سوارکاری خبر داد و تصریح کرد: با پیگیری‌های انجام شده و همکاری اداره منابع   طبیعی لارستان 30 هکتار زمین برای رشته‌های مهیج ورزشی فوق در نظر گرفته شده که در آینده نزدیک عملیات احداث آن آغاز می‌شود.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار