مدیر نمایندگی ستاد دیه استان مرکزی گفت :به مناسبت میلاد با سعادت امام حسین(ع)، حضرت عباس(ع) و امام سجاد (ع)،زمینه آزادی 7 تن از زندانیان تحت حمایت ستاد دیه استان مرکزی فراهم شد.

آزادی 7 زندانی غیرعمد استان مرکزی به برکت اعیاد شعبانیهبه گزارشحوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد حسن حسین بیگی گفت: به مناسبت  اعیاد مسعود شعبانیه 7 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد زندان‌های استان مرکزی با کمک خیرین استانی و کشوری آزاد و به کانون گرم خانواده‌هایشان بازگشتند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان مرکزی ادامه داد:مبلغ بدهی این افراد که همگی به دلیل بدهی مالی روانه زندان شده‌ بودند؛ معادل 717 میلیون ریال بود که از این میزان بدهی، شکات از 221 میلیون ریال آن گذشت کردند. 

 وی ادامه داد: مبلغ 496 میلیون ریال نیز از محل منابع ستاد دیه کشور و کمک‌های واریزی نیکوکاران استانی تأمین گردیده است . که از این تعداد 5 نفر از زندان اراک ،1 نفر از زندان خمین و 1 نفر از زندان ساوه  آزاد شدند.

 حسین بیگی با اشاره به جمعیت مددجویان واجد شرایط استان اظهار کرد: هم اکنون تعداد 201 نفر از محکومان جرایم غیرعمد ناشی از دیه و بدهی‌های مالی در زندان‌های استان مرکزی در حبس  هستند که رقم بدهی این افراد معادل 7 میلیارد تومان برآورد می ‌شود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار