معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: 17هزارنفر در مهارت های مختلف داوطلب کمک به هلال احمر هستند.

17هزار داوطلب هلال احمر در استان کرمان
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ حسین سام زاده در نشست خبری که به مناسبت هفته هلال احمر برگزار شد،گفت: بخش داوطلبانه محدودیت در همکاری ندارد زیرا نیازهای افراد محروم در بخش های مختلف درمان، مسکن ، سلامت ...پراکنده است.
 
وی افزود: هفته قبل خیری را به نقاط محروم بردیم 1هزار نیمکت را قرار شد تامین کند.
 
وی درخصوص اعزام کاروان های سلامت به نقاط محروم گفت: پزشکان وافرادی در قالب کمک به نیازمندان علم ومهارت خود را وقف می کنند و در قالب این کاروان ها در خدمات محروم کمک رسانی می کنند گاهی نیز خیرین درآمدهای خود را به این امر اختصاص می دهند وشامل سبدهای بهداشتی، غذایی، درمانی وآموزشی دراین نقاط توزیع می شود.
 
سام زاده خاطرنشان کرد: این خدمات برای کسانی است که نیاز به کمک وامداد داشته و یا تحت حمایت هیچ نهادی نیستند در نتیجه طرف حساب بخش داوطلبان هستند .
 
معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان کرمان افزود: جمعیت هلال به عنوان بزرگ ترین تشکل مردمی جهان دست یاری به سوی مردم دراز می کندو تلاش ما این است همه اقشار عضو شوند وسازماندهی بهتر این بخش در دست انجام است تا از توان ومهارت همه گروهها در این بخش استفاده شود.
 
وی شماره حساب کمک به جمعیت هلال احمر برای کمک های داوطلبانه را5294949404نزد بانک ملت ذکر کرد خواهان کمک مشارکت مردم برای خدمت رسانی بهتر به نقاط محروم شد.
 
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.