سامانه مانیتورینگ نظارت بر ذخیره سازی کالاهای استراتژیک کشاورزی بهره برداری شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سید محمد جعفری مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 در مراسم افتتاحیه سامانه مانیتورینگ نظارت بر ذخیره سازی کالاهای استراتژیک شرکت غله منطقه 2 گفت: بیش از 80 درصد نقاط تعیین شده و 100 درصد از مراکز خرید گندم در شرق و مرکز استان به سامانه مانیتورینگ نظارت بر ذخیره سازی کالاهای استراتژیک متصل شدند.

وی افزود: از آنجایی که 70 تا 80 درصد خرید تضمینی گندم از مازندران در مراکز شرق و مرکز استان تحقق می یابد استقرار و اتصال مراکز خرید در اولویت کار قرار گرفت.

جعفری گفت: بخشی از این سخت افزار (سرور و مانیتورینگ) در شرکت غله و بخش دیگر آن در کارخانجات آرد و مراکز و انبارهای ذخیره سازی ملکی و غیر ملکی گندم مستقر است.

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 با بیان اینکه اساس عملکرد این سیستم بر پایه تکنولوژی نوین پردازش تصویری است، افزود: در این سامانه این امکان مهیا است که بخشی از کنترل و نظارت در حوزه گندم بصورت سیستمی انجام شود.

وی این سطح بهره وری سخت افزاری و نرم افزاری را برای اولین بار در کشور عنوان کرد.

جعفری گفت: سطح دسترسی بسیار پیشرفته ای که در این سامانه پیش بینی و طراحی شده موجب می شود اجرای عملیات پردازش تصویری تسهیل شود.

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 افزود: طبق برنامه ریزی صورت گرفته، انبارهای آرد شرکت حمل و نقل خلیج فارس نیز در آینده نزدیک به این سامانه متصل و تحت پوش آن قرار خواهند گرفت.

جعفری گفت: نحوه انتقال به شکلی است که در حدالامکان ارتباطات بصورت بالاترین سطح نقطه به نقطه انجام شود.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.