در هفته پایانی لیگ برتر فوتبال کشور تیم تراکتورسازی تبریز میزبان تیم نفت تهران است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛در هفته سی‌ام لیگ برتر فوتبال کشور فردا تیم تراکتورسازی تبریز در ورزشگاه یادگار امام(ره) میزبان تیم نفت تهران است.
 
تراکتورسازی که دو هفته پیش با برتری برابر استقلال تهران به رده دوم بازگشته بود، با شکست برابر سپاهان اصفهان مکان خود را از دست داده و در جایگاه سومی قرار دارد.
 
سرخپوشان تبریزی در تلاش هستند با برتری برابر نفت تهران و توقف احتمالی استقلال در مصاف با سپاهان، با نایب قهرمانی به کار خود خاتمه بخشند.
 
پیش از این تراکتورسازی سه بار به مقام دومی لیگ برتر دست یافته است.
 
با توجه به مشکلاتی که در فصل نقل و انتقالات زمستانی برای تیم تراکتورسازی به وجود آمده و این تیم قادر به جذب بازیکنان در نیم فصل نشد، نهایتا شاگردان قلعه نویی از کورس مدعیان قهرمانی خارج شدند.
 
حالا تراکتورسازان به دنبال کسب نایب قهرمانی لیگ برتر و قهرمانی جام حذفی هستند تا فصل پرفراز و نشیب خود را با موفقیت به اتمام رساندند.
 
نفت تهران که از کسب مقام چهارم در لیگ برتر ناامید شده است به بازی هفته پایانی خود در لیگ برتر بیشتر به چشم یک بازی تدارکاتی نگاه کرده و به دنبال شناخت بیشتر از تراکتورسازی برای بازی فینال جام حذفی است.
 
شاید نفت تهران در بازی فردا با تمام قدرت در میدان ظاهر نشود و انرژی خود را در بازی فینال جام حذفی ذخیره کند که از قضا باید باز هم به مصاف تیم تراکتورسازی رود.
 
بازی رفت تیم‌های تراکتورسازی تبریز با نفت در تهران به سود تیم تراکتورسازی خاتمه یافته بود.
 
در پایان هفته بیست‌و‌نهم لیگ برتر فوتبال کشور تیم تراکتورسازی تبریز 53 امتیاز در رده سوم و تیم نفت تهران نیز با 36 امتیاز در مکان هشتم جدول قرار دارند.
 
بازی تیم‌های تراکتورسازی تبریز با نفت تهران ساعت 18 روز پنج‌شنبه 14 اردیبهشت در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار می‌شود.
 
 
 انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.