تورهای غیرمجاز ماهیگیری در رودخانه های مازندران جمع آوری شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، روابط عمومی حفاظت محیط زیست مازندران اعلام کرد: نیروهای حفاظت محیط زیست استان در فصل تخم ریزی ماهی ها و آبزیان و فصل ممنوعیت صید تمامی مسیرهای ورودی و خروجی رودخانه ها، تالاب ها و آبراها را کنترل کرده و تورهای غیرمجاز را جمع آوری و یک صیاد غیرمجاز را دستگیر کردند.

ماموران حفاظت محیط زیست نوشهر یک صیاد غیرمجاز را به همراه ۲ قطعه ماهی قزل آلاخال قرمز در منطقه زانوس کجور که از سرشاخه های اصلی رودخانه حفاظت شده چالوس می باشد، دستگیر کردند.

ماموران یگان حفاظت محیط زیست بابلسربا همکاری یگان حفاظت دریا در گشت در رودخانه عرب خیل بابلسر 10 عدد تور فلزی(چم) و5 رشته دام صیادی و ادوات صید راکشف و ضبط کردند.

ماموران حفاظت محیط زیست محیط بانی میان قلعه 16 رشته دام ماهیگیری غیرمجاز را کشف و ضبط کردند.

ماموران اجرایی محیط‌بانی کلیجانرستاق در معیت ماموران یگان حفاظت استان درحین گشت وکنترل در سد شهید رجایی ۲۵ عدد چوب ماهیگیری و ادوات صید را کشف و ضبط کردند.

ماموران حفاظت محیط زیست جویبار نیز در حین گشت وپایش شبانه رودخانه سیاهرود و دهانه لاریم 20رشته دام ماهیگیری جمع آوری و 3 دستگاه سدکلهام را تخریب کردند.

یگان حفاظت محیط زیست استان با همکاری یگان حفظ منابع آبزیان در حین گشت و کنترل در مصب رودخانه فریدونکنار یک رشته تورسالیک را ازمتخلفین کشف و ضبط کردند.

سد کلهام، مانعی است که با چوب و یا نی ساخته می شود و در انتهای آن قفسی تعبیه شده که صیادان غیر مجاز آنرا در مسیر بستر رودخانه قرار داده و در زمان مهاجرت ماهی ها از دریا به بالادست، به این قفس هدایت و صید می شوند.

همچنین کرفا نیز نوعی ابزار صید ماهی است که بوسیله دسته چوبی و تور متصل به آن در سمت مسیر حرکت ماهی ها قرار می گیرد و صیاد بوسیله دست خود ماهی را صید می کند.


جمع آوری تورهای غیرمجاز ماهیگیری + تصاویر


جمع آوری تورهای غیرمجاز ماهیگیری + تصاویر


جمع آوری تورهای غیرمجاز ماهیگیری + تصاویر


جمع آوری تورهای غیرمجاز ماهیگیری + تصاویر

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.