۲۲۲ اثر به دبیرخانه کنگره منطقه‌ای ‌بانوی آفتاب در زاهدان ارسال شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان‌ و بلوچستان گفت: تاکنون ۲۲۲ اثر، شامل ۱۵۱ اثر به‌صورت شعر و ۷۱ اثر هم به‌صورت مقاله به دبیرخانه کنگره‌ منطقه‌ای «بانوی آفتاب، از دیدگاه مذاهب اسلامی» در زاهدان ارسال شده است.
 
حجت‌الاسلام عیسی بزمانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان‌ و بلوچستان، گفت: تاکنون ۲۲۲ اثر به دبیرخانه کنگره‌ منطقه‌ای «‌بانوی آفتاب، از دیدگاه مذاهب اسلامی» در زاهدان ارسال شده است.
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بیان کرد: از این تعداد، ۱۵۱ اثر به‌صورت شعر و ۷۱ اثر هم به صورت مقاله است، که استان‌های سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی به‌ترتیب بیشترین آثار را ارسال کرده‌اند.
 
وی ادامه داد: این کنگره با محوریت سیره حضرت زهرا(س) و جایگاه ایشان در مذاهب اسلامی، در دو بخش شعر و مقاله برگزار می‌شود و در آن اندیشمندان و شاعرانی از استان‌های سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، کرمان و هرمزگان حضور دارند.
 
بزمانی افزود: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، حوزه هنری، شهرداری، صدا و سیما، نهاد مقام معظم رهبری در امور اهل سنت و دانشگاه سیستان و بلوچستان ما را در برگزاری این کنگره یاری می‌کنند.
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان افزود: کنگره‌ منطقه‌ای «‌بانوی آفتاب، از دیدگاه مذاهب اسلامی» صبح فردا، پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت‌ماه با حضور جمعی از مقامات کشوری در دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود.
 
انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار