بهزادی: طوسی برای مصدومیتش به 10 روز استراحت نیازدارد

نائب رئیس فدراسیون دو و میدانی گفت: طبق نظر پزشک فدراسیون طوسی باید ده روز استراحت مطلق کند تا بتواند تمریناتش را برای مسابقات پیش رو از سر گیرد.

بهزادی:طوسی برای مصدومیتش به 10 روز استراحت نیازدارد/بهترین نفرات را راهی بازی های کشورهای اسلامی می کنیم
پریسا بهزادی در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد خارج شدن نام مریم طوسی از فهرست دو و میدانی کاران اعزامی به مسابقات کشورهای اسلامی اظهار داشت:در جلسه اخیر کمیته فنی فدراسیون دو و میدانی اعضای این فدراسیون تصمیم گرفتند با توجه به مصدومیتی که در مسابقات جایزه بزرگ آسیا این دونده کشورمان دچارش شده است از اعزام این دونده به باکو خودداری کنند.
 
وی افزود:همچنین طبق گزارشات اشکان اردیبهشت مسئول پزشکی فدراسیون به اعضای سازمان تیم های ملی دو و میدانی قرار شد طوسی فعلا به استراحت بپردازد تا روزهای نقاهت را پشت سر بگذارد.
 
بهزادی در ادامه درباره اعزام فرزانه فصیحی به مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی تصریح کرد:فصیحی در مسابقات جایزه بزرگ چین در هر سه مرحله ای که شرکت کرد؛توانست عملکرد خوبی را ارائه دهد.در صورتی که طوسی هم دچار مصدومیت نمی شد قطع به یقین وی جزء نفراتی اعزامی دو و میدانی به باکو بود.طبق نظر پزشک فدراسیون طوسی باید ده روز استراحت مطلق کند تا بتواند تمریناتش را برای مسابقات پیش رو از سر گیرد.
 
نائب رئیس فدراسیون در مورد امینه کشیری و سحرضیایی گفت:در دوره پیش مسابقات کشورهای اسلامی در اندونزی نفر اول با رکورد 34 متر به عنوان قهرمانی پرتان نیزه دست یافت.در حال حاضر رکورد سحر ضیایی 46 متر است.به طور حتم نفرات قوی تری نسبت به دوره پیش در این مسابقات شرکت می کنند ولی ضیایی و کشیری از انگیزه بالایی برخوردار هستند و می توانند نتایج خوبی را کسب کنند.ما سعی کردیم بهترین نفرات را برای این رقابت ها انتخاب کنیم.
 
وی درباره پیش بینی اش از نتایج ورزشکاران در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی اذعان داشت:نمی توانم درباره نتایج ورزشکاران در این رقابت ها صحبت کنم چرا که مطمئنا ورزشکاران سایر کشورها با آمادگی بیش تری در این مسابقات حاضر می شوند تا بتوانند برای کشورشان مدال های خوبی را بدست آورند.
 
بهزادی در پایان درباره مسابقات لیگ طلایی خاطر نشان کرد:رقابت های لیگ طلایی در شرایطی که دونده ها تمرینات آماده سازی خود را انجام می دادند باعث شد تا به خوبی عملکرد خود را مورد ارزیابی قرار دهند.دونده های شرکت کننده در این رقابت ها متوجه شدند که اگر تمرین مداوم داشته باشند می توانند در چنین مسابقاتی رکورد شکنی کنند.به طور حتم اگر برگزاری مسابقات همچنان ادامه داشته باشد دونده ها تلاش می کنند تا برای ادوار بعدی رکوردهای خود را ارتقاء دهند. 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار