دبیر اشراف فرماندهی معظم کل قوا گفت: دشمن به دنبال ضربه زدن به سپاه پاسداران است چراکه از تاثیرگذاری این نهاد به خوبی مطلع است.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار محمود تشکری دبیر اشراف فرماندهی معظم کل قوا در همایش سراسری علمی کاربردی شاخص سازی مدیریت سپاه که در دانشگاه افسری امام حسین(ع) برگزار شد با اشاره به لزوم اشراف در هر مجموعه و تهیه طرح هایی برای این موضوع گفت: ما برای تهیه سند تحول اشراف، کارگروه هایی را تشکیل دادیم و برای تدوین سند راهبردی، مبانی خود را از فرمایشات رهبری گرفتیم.
 
سردار تشکری با اشاره به توطئه های دشمنان علیه ایران افزود: دشمن به دنبال ضربه زدن به سپاه پاسداران است چراکه از تاثیرگذاری این نهاد به خوبی مطلع است.
 
وی با بیان اهمیت اشراف فرماندهان در مجموعه های خود و لزوم پیگیری برای تسلط بیشتر در این زمینه تصریح کرد: برای مقابله با دشمنان انقلاب اسلامی باید هوشیار بود.
 
دبیر اشراف فرماندهی معظم کل قوا با اشاره به فعالیت تروریست های تکفیری داعش در عراق در سال های اخیر گفت: حضور داعش در منطقه و اشغال استان‌هایی از کشور عراق حاصل این بود که اطلاعات دقیقی از آنها در نیروهای مسلح این کشور وجود نداشت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار