فریاد شیران: سپیدرود با جانبداری و پنالتی به لیگ برتر صعود کرد/ مایلی کهن از فردوسی پور گلایه دارد

مربی تیم ملوان گفت: من احساس می کنم از تیم سپیدرود رشت جانبداری شد، آمار پنالتی های متعددی که به سود سپیدرود گرفته شد گواه این ادعا است.

فریاد شیران: سپیدرود با جانبداری و پنالتی به لیگ برتر صعود کرد/مایلی کهن از فردوسی پور گلایه داردنادر فریادشیران در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص ناکامی تیم ملوان بندرانزلی در صعود به لیگ برتر اظهار کرد: ما در رقابت های لیگ دسته یک بازی های خوبی را ارائه دادیم و استحقاق صعود به لیگ برتر را داشتیم، من از همه بازیکنان،کادرفنی و اعضای هیئت مدیره به ویژه احمد دنیامالی تشکر می کنم که تلاش خود را به کار گرفتند، ملوان با حداقل هزینه در رقابت های امسال شرکت کرد و نتایج قابل قبولی نیز کسب کردیم اما در نهایت نتوانستیم به لیگ برتر صعود کنیم.

وی افزود: به تیم های پارس جنوبی جم و سپیدرود رشت صعودشان به لیگ برتر را تبریک می گویم اگر ما هم مانند تیم سپیدرود حمایت استان را به همراه تیم داشتیم می توانستیم با اقتدار به لیگ برتر صعود کنیم اما متاسفانه شرایط در انزلی متفاوت بود و پس از هر تساوی یا باخت تماشاگران علیه کادرفنی شعار حیا کن و رها کن سر می دادند.

مربی تیم ملوان ادامه داد: به طور کلی احساس می کنم از تیم سپیدرود رشت جانبداری شد، آمار پنالتی های متعددی که به سود سپیدرود گرفته شد و برای تیمی مثل ملوان گرفته نشد گواه این ادعا است.

فریاد شیران با اشاره به ناراحتی محمد مایلی کهن از عادل فردوسی پور به دلیل پخش ناقص یک آیتم در برنامه نود گفت: مایلی کهن از فردوسی پور گلایه دارد، پس از بازی با خونه به خونه یکی از عکاسان با لحن نامناسبی از مایلی کهن سوالی پرسید و او که از باخت تیمش ناراحت بود پاسخ آن عکاس را داد اما برنامه نود بدون پخش سوال عکاس تنها به پخش پاسخ مایلی کهن اکتفا کرد.

وی افزود: این نخستین باری نیست که فردوسی پور یا به قول مایلی کهن "کی روشی پور" دست به چنین اقداماتی می زند. متاسفانه برخی افراد حرکات اخلاقی مایلی کهن و حمایت او از داوران و افراد سالم فوتبال را نمی بینند و خواسته یا ناخواسته می خواهند وی را تخریب کنند.

مربی تیم ملوان در پایان با عذرخواهی از مردم انزلی به دلیل عدم صعود این تیم به لیگ برتر تصریح کرد: من از همه مردم انزلی به دلیل اینکه نتوانستیم به لیگ برتر راه یابیم عذرخواهی می کنم، میانگین سنی تیم ما 23 سال بود اما با این وجود ملوان با کمترین امکانات بهترین نتایج را گرفت، امیدوارم با تقویت تیم فعلی و حمایت مسئولان استانی بتوانیم سال آینده صعود ملوان به لیگ برتر را جشن بگیریم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
جیدن
۲۱:۴۴ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶
آره آره سپیدرود بدون اسپانسر با جانب داری اومد بالا
لبرون جیمزم تو ملوان بازی میکنه
Iran (Islamic Republic of)
تیم ملی
۱۲:۵۲ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶
سلام منم نه گیلانیم نه مازنی اماایرانیم اقای فریادشیران چرانساجی مازندران را ازقلم انداختی تنهابایک امتیاز کمترنتونست صعودکنه !تبریک میگم به شیربچه های مازندران"""
Iran (Islamic Republic of)
امين
۱۰:۴۵ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶
البته اقاي فريادشيران چون گيلاني نيست از اين فرمايشات ميكنه.براي ما ملوان هم عزيزه
آخرین اخبار