مسوول کمیته کشاورزی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سنندج، آب را کالایی اشتغال زا برای کردستان دانست و گفت: مسوولان باید مطالبات لازم را برای تخصیص آب بیشتر انجام دهند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛محمدسعید احمدپناه مسوول کمیته کشاورزی اتاق بازرگانی شامگاه سه‌شنبه در چهارمین نشست کمیسیون کشاورزی و آب اتاق بازرگانی، صنایع ، معادن و کشاورزی سنندج،گفت: استان کردستان در 2 بخش آب و کشاورزی دارای پتانسیل اشتغالزایی خوبی است.

به گفته احمد پناه بیشتر دغدغه ما در بخش کشاورزی، تخصیص آب است و باید برای فارغ‌التحصیلان این بخش آب مورد نیاز را فراهم کنیم.

مسوول کمیته کشاورزی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سنندج آب را کالایی اشتغال‌زا در کردستان دانست و گفت: مسوولان مطالبات لازم را برای تخصیص آب بیشتر انجام دهند.

عابد نمدی نایب رئیس کمیسیون کشاورزی و آب نیز در این جلسه عنوان کرد: یکی از اهداف این کمیته که باید به سمت و سوی آن حرکت کنیم مباحث مربوط به فارغ‌التحصیلان است.

به گفته وی 10 درصد دانشکده‌های دامپزشکی کل دنیا در ایران است و در واقع این نوعی بی‌اعتبار کردن علم است و تعداد زیاد فارغ‌التحصیلان در هر رشته مانع توسعه می‌شود.

نمدی بر این باور است این روالی که دانشگاه‌ها در پیش گرفته‌اند در واقع نوعی خیانت به علم است و ما باید مباحث را علمی بررسی کنیم و از توسعه بی‌رویه دانشگاه‌ها جلوگیری کنیم.

انتهای پیام/م ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.