محدودیت های ترافیکی پایان هفته از امروز در جاده های ارتباطی مازندران اعمال می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مرکز مدیریت راه های مازندران اعلام کرد ، به منظور افزایش ایمنی و تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه در روزهای پایانی هفته، محدوديت ها و ممنوعيت های ترافیکی در محورهای موصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد.

موتورسيكلت :

تردد موتور سیکلت از ساعت 12 ظهر امروز تا ساعت 6 روز شنبه 16 اردیبهشت از محورهای كرج - چالوس ، هراز، فيروزكوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعكس ممنوع است.

تبصره-تردد موتور سيكلت های انتظامی و امدادي براي انجام ماموريت های ضروری در مسير مجاز جريان ترافيك بلامانع خواهد بود.

محور هراز :

الف- تردد همه تریلرها کماکان ممنوع است .

ب- تردد همه كاميون ها و كاميونت ها به استثنای حاملين مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 امروز چهارشنبه 13 اردیبهشت شد و همچنين از ساعت 8 تا 24 روزهای پنجشنبه 14 و 15 اردیبهشت ممنوع است.

محور كندوان :

تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 14 تا 23 روز جمعه 15 اردیبهشت از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پليس راه درمحل، تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 17 تا 23 همان روز از مرزن آباد به سمت كرج بصورت يكطرفه خواهد بود.

محور كندوان : تردد انواع تريلر ، كاميون و كاميونت به استثناء حاملين موادسوختی و فاسدشدنی از محور كرج - چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است.

محور سوادکوه :

تردد همه تريلرها به استثنای حاملين مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روز جمعه 15 اردیبهشت از تهران به قائم شهر و بالعكس ، ممنوع است. 

انتهای پیام/آ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.