معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: جهت اجرای امینانه نیات واقفان نیک اندیش 13 نفر زائر از استان اصفهان به کربلای معلی اعزام شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت الاسلام و المسلمین حسن امیری اظهار داشت: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در راستای اجرای امینانه نیات و اقفان نیک اندیش و از محل درآمد موقوفات منطبق 13 نفر زائر را از استان اصفهان به کربلای معلی اعزام کرد.

وی ادامه داد: این زائران از بین افرادی انتخاب شدند که براساس نیت واقفان نیک اندیش تا به حال به کربلا مشرف نشده بودند و برای بار اول بود که این عزیزان به زیارت حرم مطهر امام حسین(ع)، امام علی(ع)، حضرت ابوالفضل(ع)، امام حسن عسگری(ع) و امام موسی کاظم(ع) مشرف می شدند و سن این افراد نیز بالای 40 سال بود که این افراد از طریق ادارات تابعه شهرستان های اصفهان، شهرضا، مبارکه، گلپایگان، جلگه و جرقویه و فلاورجان معرفی شدند.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان ادامه داد: این عزیزان به مدت 7 روز به عراق جهت زیارت عتبات عالیات اعزام شدند و کلیه هزینه های آنان با اعتباری بالغ بر 130 میلیون ریال از محل اجرای نیات واقفین نیک اندیش پرداخت شده است.

حجت الاسلام و المسلمین حسن امیری در ادامه خاطرنشان کرد: در میان این افراد همسر، فرزند و مادر یک شهید مدافع حرم نیز وجود داشت و همه این افراد از ترمینال کاوه و به صورت رسمی بدرقه شدند.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.