نامزد دوازدهمن دور انتخابات ریاست جمهوری درباره مدت زمان لازم برای ایجاد کارگاه بزرگ در ایران خاطر نشان کرد: اگر باشیم انشالله این کار ظرف مدت 2 سال انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان؛ سیدمصطفی هاشمی‌طبا نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پس از ضبط برنامه تبلیغاتی خود در معاونت سیمای سازمان صدا و سیما و در جمع خبرنگاران درباره برنامه امروز خود اظهار داشت: موضوعاتی مانند شغل و ازداوج جوانان و آبادانی خوزستان توسط مردم این استان مطرح شد که من به میزان توان خود به آنها پاسخ دادم.
 
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری درباره اولویت امروز جوانان گغت: اولویت امروز جوانان کار است. در زمینه تحصیل که به لطف خدا دانشگاه‌ها گسترش خوبی داشتندو همه می‌توانند به دانشگاه بروند اما چه تحصیل کرده و تحصیل نکرده به کار نیاز دارند و ما باید ایران را به یک کارگاه بزرگ کار مفید و پایدار تبدیل کنیم.
 
وی تصریح کرد: راه‌کار عملی این موضوع اولا این است که در ابتدا ببینیم باید چه کاری انجام گیرد که در این زمینه در درجه اول باید حفظ ایران و اصلاح کشاورزی کنیم که همین کار یک جهاد بزرگ است.
 
هاشمی‌طبا ادامه داد: در درجه دوم اقتصادی مقاومتی که عبارت است از صنعت، کشاورزی، خدمات و توریسم که باید گسترش یابد تا ایران یک کارگاه بزرگ شود و در کنار آن باید از سرمایه‌گذاری‌های داخلی و خارجی استفاده کینم.
 
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری  گفت: زمانی که بازار کار درست شود جوانان جذب خواهند شد یعنی وقتی ما در ایران این کارگاه را ایجاد کنیم همه در زمینه‌های مختلف مشغول به کار می‌شوند.
 
هاشمی‌طبا در بخش پایانی سخنانش درباره مدت زمان لازم جهت ایجاد این کارگاه خاطر نشان کرد: این موضوع بسته با اراده مدیران جامعه و فراهم کردن امکانات دارد و اگر باشیم انشالله این کار ظرف مدت 2 سال انجام می‌شود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.