کلنگ ساختمان سربازان وظیفه زندان مرکزی کرمان همزمان با ایام شعبانیه زمین خورد.

کلنگ زنی آسایشگاه سربازان وظیفه زندان مرکزی کرمانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و بنا براعلام روابط عمومی اداره کل زندان های استان کرمان ٬ با حضور مدیر کل زندان های استان کرمان ساختمان قدیمی آسایشگاه سربازان وظیفه زندان مرکزی تخریب و طرح احداث ساختمان جدید کلید خورد.
 
رمضان امیری مدیر کل زندان های استان کرمان سربازان وظیفه را فرزندان ایران اسلامی خطاب کرد و گفت :با توجه به موقعیت حساس مجموعه زندان ها و حضور سربازان در عرصه امنیت زندان می طلبد که بهترین مکان برای آنها در نظر گرفته شود.
 
وی پس از تصمیمات ابتدایی مبنی بر تخریب ساختمان قدیمی و فرسوده افزود :فرایند ساخت و ساز باید در کمترین زمان و با رعایت کلیه موارد امنیتی و ایجاد فضای شاد و مفرح صورت پذیرد.
 
سلیمانی مدیر زندان مرکزی گفت :با توجه به تمهیدات صورت گرفته مقرر شده حداکثر ظرف مدت 6 ماه بهربرداری از این مجموعه آغاز شود .
 
وی با توجه به مدیریت زمان و رعایت کلیه موارد امنیتی در ساخت وساز افزود :عوامل پیگیری کننده در بحث ساخت و ساز همه توان خود را بکار گرفته تا با تعامل سازنده بتوانیم در کوتاه ترین زمان ممکن شاهد افتتاح و بهر برداری از مجموعه آسایشگاه سربازان وظیفه زندان باشیم.
 
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار