پاسور تیم ملی امید والیبال ایران گفت: پاكستانی‌ها در دیدار مقابل ایران فراتر از حد انتظار ظاهر شدند.

جواد كریمی در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دیدار نخست تیم ایران در مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا، گفت: بازی خوبی بود. تصور می‌كردیم بازی آسانی را مقابل پاكستان خواهیم داشت اما آن‌ها بهتر از انتظار ما ظاهر شدند.

وی ادامه داد: بازی اول هر تورنمنت همیشه سختی‌ها خاصی دارد. تیم حریف نسبت به ما كمی ترس داشت و به همین دلیل ست اول را راحت واگذار كرد. اما در ست‌های بعدی با استفاده از اشتباهات ما توانستند با ایران پایاپای پیش بروند. با این حال در نهایت ما برنده این مسابقه بودیم.  

پاسور تیم ملی امیدهای ایران درباره میزبانی اردبیل از دومین دوره مسابقات زیر 23 سال آسیا، گفت: تا اینجای كار شاهد میزبانی خوبی از این شهر بودیم. این شهر میزبانی بهتری حتی نسبت به برخی كشورهای آسیایی دارد.
 
وی درخصوص حضور تماشاگران در سالن مسابقات گفت: اردبیلی‌ها برای ما سنگ تمام گذاشتند و با حضور در سالن مسابقه تیم ایران را تشویق كردند و حامی ما بودند.  
 
كریمی در پایان درباره كار كردن با سیچلو گفت: خوان مربی بزرگی است و كار كردن با او واقعا لذت‌بخش است. او در والیبال سبك مخصوص به خود و دانش بسیار زیادی دارد‌ و در اصصلاح عامیانه  سیچلو آخر ِ والیبال است!
 
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار