افتتاح ۳۰ مطب تخصصی و فوق‌تخصصی در بیمارستان شهید باهنر البرز

وزیر بهداشت با اشاره به افتتاح ۳۰ مطب تخصصی و فوق‌تخصصی در استان البرز گفت: پیش از دولت یازدهم در استان البرز مرکز تصویربرداری دولتی نداشته‌ایم.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت در حاشیه افتتاح بخش‌های جدید بیمارستان شهید با‌هنر استان البرز در جمع خبرنگاران گفت: خوشبختانه امروز شاهدیم فضای بسیار خوبی با ۳۰ مطلب به بهره‌برداری رسید و افتتاح شد و این مطب‌ها پذیرای بیمارانی است که احتیاج به مشاوره‌های تخصصی و فوق‌تخصصی دارند، در عین حال این مطب‌ها به بخش درمانی بیمارستان نیز کمک می‌کنند.

وزیر بهداشت با اشاره به افتتاح یک آزمایشگاه کاملا مجهز ظرف یک ماه آینده در این استان ادامه داد: آزمایشگاه کاملا مجهز‌ی که بتوانند تمام آزمایش‌های بیمارستان‌ها را انجام دهند ظرف یک ماه آینده افتتاح می‌شود.

وزیر بهداشت با اشاره به راه‌اندازی ام آر آی در بیمارستان شهید کمالی و شهید مدنی استان البرز عنوان کرد: در دولت یازدهم در استان البرز سه دستگاه تصویربرداری ام‌آر‌آی راه‌اندازی شده علاوه بر این دستگاه سی‌تی‌اسکن نیز در این استان در بخش دولتی به مردم ارائه خدمت می‌کنند. این در حالی است که وقتی این دولت را تحویل گرفتیم هیچ دستگاه تصویربرداری دولتی نداشتیم و مردم به بخش خصوصی مراجعه می‌کردند.

هاشمی افزود: با افتتاح دستگاه‌های تصویربرداری ام‌آر‌آی و سی‌تی‌اسکن خدمات تصویربرداری با بالاترین کیفیت و کمترین تعرفه به مردم ارائه می‌شود، این چندمین بار است که ما در دولت یازدهم به استان البرز برای افتتاح مراکز و بخش‌های درمانی آمده‌ایم و تا پایان این دولت نیز برای افتتاح بخش‌های دیگری به این استان سفر خواهیم کرد و از تمام مسئولان در این استان که به راه‌اندازی کلینیک ناباروری، دستگاه‌های تصویربرداری و سایر بخش‌های درمانی کمک کردند، تشکر و قدر‌دانی می‌کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار