برانکو از برگ های برنده خود در بازی با الوحده امارات در لیگ قهرمانان آسیا رو نمایی می کند.

برگ های برنده برانکو برابر الوحده اماراتبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ وحید امیری و محمد انصاری به علت مصدومیت نمی توانند سرخپوشان پایتخت را در بازی با سیاه جامگان همراهی کنند اما این دو بازیکن برای بازی با الوحده امارات مشکلی ندارند و در لیست بازیکنان پرسپولیس می توانند قرار بگیرند. 

البته وحید امیری مصدومیتش به صورتی است که به طور حتم به بازی با سیاه جامگان نمی رسد اما محمد انصاری امروز در تمرینات گروهی شرکت کرد و به احتمال زیاد می تواند دقایقی برای پرسپولیس بازی کند. 

به هر حال به نظر نمی رسد که برانکو ریسک کرده و از انصاری در بازی با سیاه جامگان استفاده کند و وی را برای بازی با الوحده امارات حفظ می کند. 

سرخپوشان پایتخت بازی حساس و مهمی روز 28 اردیبهشت مقابل الوحده امارات دارد و به برد این بازی نیاز مبرم دارد. براین اساس برانکو قصد دارد تیمش را با تمام قوا به این بازی بفرستد تا با عبور از سد الوحده امارات امیدوار صعود به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا بماند. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بهرام پرسپولیسی ازاصفهان
۱۳:۰۶ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶
نظرم درباره بیرانوند این است او از تبار مردان باغیرت لرستان است واین را درتمام زمان ثابت کرده ومیکنند اگر من هم در آن زمان جای او بودم امکان داشت واکنش نشان بدهم ولی بیرانوند ته دلش پاکه وپرسپولیس رادوست داره زنده باد ارتش سرخ باغیرت
آخرین اخبار