هادی عقیلی از بازیکنان مطرح ملی و باشگاهی فوتبال کشورمان است که در روزهای پایانی فوتبالش از زمین و زمان گله و شکایت دارد.

عقیلی: نیازی به بازی خداحافظی ندارم/ آقایان سپاهان را نابود کردندبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هادی عقیلی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال و ایران و تیم سپاهان اصفهان به بهانه خداحافظی اش از فوتبال مهمان ویژه برنامه نود بود. وی در این برنامه حرف های جنجالی در خصوص یک سال و نیم دوری اش از فوتبال و اختلافش با مربیان مختلف زد.

هادی عقیلی در گفت‌وگوی حضوری با برنامه نود اظهار داشت: یک سال و نیمی که گذشت برای من وحشتناک بود و امیدوارم برای هیچ فوتبالیستی چنین اتفاقی رخ ندهد، با مشورتی که با مربیان و دوستانی که سابقه همکاری با آنها داشتم به این نتیجه رسیدم که از فوتبال خداحافظی کنم.

بازیکن سابق تیم فوتبال سپاهان اصفهان ادامه داد: 2 شب قبل از بازی با سایپا بود که توسط مدیرباشگاه کنار گذاشته شدم، تماسی با رئیس هیات مدیره داشتم تا از سپاهان جدا شوم، من از لیگ چین پیشنهاد داشتم و می خواستم فوتبالم را در آنجا ادامه بدهم. اما عده ای گفتند صبر کن و پس از آن نیم فصل دوم را از دست دادم و حتی در آن زمان اجازه تمرین را نداشتم، بنا بر این تصمیم گرفتم همه چیز را ببخشیم. من وقتی حرف های ضد و نقیض می شنیدم مجبور شدم صبر کنم، در انتهای سال که من مسافرت بودم، لیست مازاد را خواندند. بعد از چندین و چند بار تماس گرفتن و نامه نگاری به من رضایت نامه ندادند. بعد از آن درخواست بخشیدن مبلغ قرارداد سال قبل را ارایه دادند که با رد این پیشنهاد من مجبور بودم که در سپاهان بمانم.

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران در خصوص برگزاری بازی خداحافظی بیان کرد: نیازی به برگزاری بازی خداحافظی ندارم همچنین خداحافظی نمادین و سودجویانه را دوست ندارم. فوتبالیست ها دوست دارند در زمین بازی خداحافظی کنند که متاسفانه این اتفاق برای من رخ نداد.

وی در ادامه درباره اختلافش با مربی مختلف گفت: اختلافی با استیماچ نداشتم و مطمئن هستم کار مدیریت وقت بود، کسی نیست که این موضوع را نداند که استیماچ با من مشکلی نداشت و قبل از اخراج من برخورد خیلی خوبی با من کرد. بعد از آن ماجرا نمی دانم چه اتفاقی افتاد که کنار گذاشته شدم.

عقیلی در ادامه در خصوص شرایط سپاهان در دوران عبدالله ویسی افزود: من با ویسی کار نکرده بودم که بخواهم مشکل داشته باشم،می توانید مصاحبه های ضد و نقیض او را ببینید. من ابتدا در لیست مازاد بودم، پس از آن در برنامه ایی گفتند مشکل هادی عقیلی با مدیریت است. وی در اولین بازی در جواب خبرنگاری گفت، من احتیاجی به عقیلی ندارم و می خواهم در سپاهان انقلاب ایجاد کنم. نمی دانم چرا می خواستند به یکباره همه مارا کنار بگذارند، این انقلاب به ضرر تیم سپاهان شد ومن در هفته پنجم و ششم متوجه شدم تیم سپاهان نمی تواند قهرمان شود. اگر بخواهیم  تیم سپاهان را با تیم های خارجی مقایسه کنیم همیشه جز سه تیم اول بوده ایم، شما کدام تیم را دیده اید به اسم جوانگرایی اینگونه همه بازیکنان را از تیم حذف کنند.

مدافع سابق تیم ملی فوتبال ایران در ادامه افزود: سه سال پیش کرانچار جوانگرایی کرد، مهدی شریفی در تراکتور است، علی کریمی لژیونر است، امین جهان عالیان را نابود کردند، امیرحسین کریمی در پیکان است، مرادمند در پدیده است. رضا میرزایی، سعید قائدی فر و یا محمد روشندل را آقای استیماچ به سپاهان آوردند. خیلی دوست دارم اسامی که عبدالله ویسی به سپاهان آورده را نام ببرند، وقتی چپاروف به تیم اضافه شد، ویسی گفت اگر قرار باشد چپاروف را من بگیرم چرا عقیلی را نگه نداشتید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار