مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از اجرای مرحله دوم طرح کشوری آموزش حقوق و تکالیف ویژه دانش آموزان با شرکت 2 هزار تن خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ سلیمان محبی گفت: طرح آموزش حقوق و مسوولیت های فردی، خانوادگی و اجتماعی ویژه دانش آموزان پسر متوسطه دوم، والدین و مربیان آنها در مدارس نواحی سه گانه شهر کرمانشاه و برخی از شهرستان های استان (سنقر و کلیایی، اسلام آباد غرب، صحنه و...) در حال اجراست.

محبی گفت: در راستای اجرای توافق نامه فی مابین وزارت آموزش و پرورش و معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، طرح ملی آموزش حقوق و مسوولیت های فردی، خانوادگی و اجتماعی با هدف ارتقای آگاهی دانش آموزان، والدین و مربیان مدارس با حقوق شهروندی، حقوق و تکالیف فردی، خانوادگی و اجتماعی و توسعه اخلاق و همبستگی اجتماعی در جامعه و تقویت مهارت های موثر در دانش آموزان جهت مسوولیت پذیری، احقاق حقوق مدنی و مشارکت آگاهانه برای حضور در عرصه های مختلف خانوادگی و اجتماعی در مدارس استان اجرا می شود.

وی بیان کرد: تالیف و چاپ کتاب آموزش حقوق و تکالیف به دانش آموزان به همت دفتر امور زنان وزارت متبوع و معاونت امور زنان و خانواده دفتر ریاست جمهوری انجام شد و تا کنون بیش از 4 هزار دانش آموز دختر و پسر در طرح ملی آموزش حقوق و تکالیف شرکت کرده اند.

 
انتهای پیام/پ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.