خبرهای پلیس فارس در روز سه شنبه 12 اردیبهشت ماه را مشاهده کنید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ سیروس حیدری رئیس پلیس آگاهی فارس گفت: ماموران پلیس آگاهی به منظور برخورد با قاچاقچیان كالا و مقابله با افراد سود جو و فرصت طلب، با انجام اقدامات فنی و پلیسی مطلع شدند یك انبار واقع در یكی از محله های شهرستان شیراز به مخفیگاه كالای قاچاق تبدیل شده است.


وی ادامه داد: موضوع در دستور كار ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی قرار گرفت و پس از شناسایی محل انبار كالای قاچاق، با هماهنگی مقام قضائی از آن انبار بازرسی و 237 كارتن انواع لوازم یدكی خودرو، 200جفت كفش خارجی و تعداد زیادی لوازم و تجهیزات جانبی گوشی تلفن همراه كشف كردند.  
 
سرهنگ حیدری با بیان اینكه ارزش این محموله كالای قاچاق كشف شده برابر نظر کارشناسان سه میلیارد و پانصد میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: سه نفر متهم در این خصوص دستگیر و پرونده مقدماتی تشكیل و تحویل مقام قضائی شد.

توقیف یك میلیارد ریال برنج قاچاق  
فرمانده نیروی انتظامی جهرم از كشف 2 برنج قاچاق با ارزشی بالغ بریك میلیارد خبر داد.  
 
سرهنگ عبدالعظیم انصاری فرمانده نیروی انتظامی جهرم اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با قاچاق كالا و ارز این شهرستان هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور جهرم به شیراز، به یک دستگاه كامیون مشکوک شده و آن را توقیف کردند.  
 
وی با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو 24 تن برنج قاچاق کشف شد، افزود: برابر اعلام کارشناسان، ارزش کالاهای مکشوفه یک میلیارد ریال برآورد شده است.  
 
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان جهرم با اشاره به اینکه در این راستا یک دستگاه خودرو توقیف و یک نفر متهم دستگیر شد، تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شد.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.