معاون گردشگری و امور زائرین استانداری فارس گفت: رونق صنعت گردشگری، نیازمند نوآوری و کارآفرینی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ شاپور رستمی معاون استانداری فارس گفت: با هدف ترویج فرآیند کار آفرینی در گردشگری، برگزاری دوره های آموزشی در این زمینه بسیار ضروری است زیرا این امر موجب کاهش بیکاری، افزایش بهره وری افراد و منابع و در نهایت افزایش درآمد مردم جامعه می شود.

رستمی ادامه داد: داشتن نوآوری و خلاقیت نیز به تنهایی منجر به کارآفرینی نخواهد شد بلکه این امر باید با توانمندی ها و کارکردهای مدیریتی تلفیق شود.

وی با بیان اینکه برای تهیه تقویم گردشگری استان فارس باید برنامه ریزی هایی متناسب با رویدادها و با رویکرد بهره برداری مطلوب از ظرفیت های استان صورت گیرد اظهار داشت: تهیه این تقویم به رونق اقتصادی گردشگری در هر یک از شهرستان های فارس منجر می‌شود.

رستمی افزود: باید ظرفیت و توان این استان بر روی چند رشته صنایع دستی که خاستگاهشان استان فارس است از جمله خاتم کاری متمرکز شود.

معاون گردشگری و امور زائرین استانداری فارس تصریح کرد: ارتقای جایگاه صنایع دستی استان فارس نیازمند همکاری همه جانبه دستگاه های اجرایی است و همه آنها باید برای معرفی، رونق و توسعه این بخش فعالیت کنند، در صورت تحقق این امر هنرمندان صنایع دستی هم آمادگی دارند حضور کمی و کیفی بیشتری در این عرصه داشته باشند.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.