فیلم‌برداری جدیدترین فیلم مجید اسماعیلی پارسا در شیراز به پایان رسید.

مجید اسماعیلی پارسا نویسنده، تهیه‌کننده و کارگردان سینما در خصوص جدیدترین فعالیت خود در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: فیلم‌برداری فیلمی با عنوان «جاده» را به پایان رساندیم.

وی افزود: قصه این فیلم داستان دو جوان را روایت می‌کند که قصد خروج از کشور را دارند که در ادامه ماشینی می‌دزدند تا با فروش آن و به دست آوردن پول به مقصود خود برسند.

وی ادامه داد: یوسف بختیاری، امیر محمد عبدی، شیوا محمدی، محمد رنجبر بازیگران این فیلم هستند و لوکیشن‌های آن در جاده‌های بیابانی اطراف شیراز و تماما خارجی بود و کل اتفاقات دراماتیک در 24 ساعت رخ می‌دهد.

این کارگردان با اشاره به جدیدترین موفقیت «گمیچی» در جشنواره‌های خارجی عنوان کرد: این فیلم پس از حضور در سومین دوره جشنواره مثلث هند جایزه تندیس بهترین کارگردانی را کسب کردم و جایزه تندیس بهترین بازیگری به مهدی مهاجری تعلق گرفت.

عوامل فیلم «جاده» عبارتند از: 

کارگردان: مجید اسماعیلی پارسا، نویسندگان: مجید اسماعیلی پارسا/ امیرمحمد عبدی، مدیر فیلمبرداری: هاشم مرادی، طراح صحنه و لباس: مجید اسماعیلی پارسا، صدابردار: شکرالله داموغ، طراح گریم: فرشاد تندنویس، تدوین: حمید نجفی‌راد، آهنگساز: مسعود سخاوت دوست، دستیار اول فیلمبردار: علی مردمی، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: سینا کریمی، دستیار دوم کارگردان: محمد رنجبر، منشی صحنه: پرهام کاویانی، دستیار اول طراح و مدیر صحنه: آرمان نوبخت، عکاس: فرهاد شهریز، مدیر تولید: اسماعیل مرزبان، جانشین تهیه‌کننده: غلام حسین حضرتی، تهیه‌کننده: عباس روزی‌طلب.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.