به همت کارگروه هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان نشست پیشکسوتان کوهنوردی برگزار شد.

برگزاری نشست پیشکسوتان کوهنوردی استان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ رییس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان همدان با بیان اینکه نخستین جلسه سال 1396 کارگروه پیشکسوتان هیات کوهنوردی برگزار شد افزود: این جلسه با حضور بیش از 60نفر از پیشکسوتان و نام آوران کوهنوردی استان در سالن جلسات پایگاه قهرمانی مجموعه ورزشی سعیدیه برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه در این جلسه از انجمن پیشکسوتان استان همدان و همچنین انجمن کوهنوردان حضور داشتند گفت: این جلسه به همت کارگروه هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان همدان برگزار شد و نکاتی از شیوه نامه این کارگروه خوانده شد.

گوهری ادامه داد: حاضرین در این جلسه پس از بیان دیدگاه ها و بیان نکاتی در خصوص ورزش کوهنوردی در سال های گذشته نیز خاطراتی توسط کوهمردان قدیم گفته شد.

وی با اشاره به اینکه نظارت دقیق و سیاست گذاری پناهگاه های کونوردی استان همدان دارای جوانب زیادی بوده و نیازمند حضور چهره های شناخته شده کوهنوردی بالاخص پیشکسوتان می باشد افزود: در پایان این جلسه هیات امنای پناهگاه های کوهنوردی استان همدان تشکیل شد تا برنامه های دقیق تر و منسجم تری در این راه صورت گیرد.

رییس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان گفت: در پایان این جلسه اعضای کارگروه پیشکسوتان انتخاب شدند تا پیگیر برنامه های پیشکسوتان این رشته باشند.

انتهای پیام/ ش

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.