مدیر کل آموزش و پژوهش سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: با مطالعه کتب آموزش حقوقی می‌توان از جرایم آگاه شد و از افتادن در ورطه جرایم جلوگیری کرد.

جلوگیری از افتادن در ورطه جرم با مطالعه کتاب‌های آموزش حقوقیبه گزارش خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ صادق منش مدیر کل آموزش و پژوهش سازمان قضایی نیروهای مسلح در آیین رونمایی از 22 کتاب آموزش حقوقی ویژه نیروهای مسلح که امروز(سه شنبه) برگزار شد، اظهار داشت: ما در تدوین 22 عنوان کتاب آموزش حقوقی 3 هدف را دنبال می کردیم که نخستین هدف این است که کاربر با مطالعه این مجموعه کتب با ویژگی های جرایم آگاه شود و نسبت به کارهایی که گمان نمی‌کرد جرم است، آگاه شود.

وی افزود: دومین هدف در تدوین کتاب‌های آموزش حقوقی این است که فرد با مطالعه آن‌ها به این نتیجه برسد که ارتکاب جرم از نظر دینی درست نبوده و انجام جرم مقرون به صرفه نیست.

مدیر کل آموزش و پژوهش سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: سومین هدف در تدوین 22 کتاب آموزش حقوقی این است که کاربر با مطالعه آن‌ها در بعد رفتار یاد بگیرد که با به کارگیری چه تدابیری می تواند از افتادن در ورطه جرم جلوگیری کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار