معاون امور توسعه پیشگیری بهزیستی خراسان جنوبی:سازمان بهزیستی به عنوان یکی از متولیان امر درمان اعتیاد است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛شهرام شیخانی معاون امور توسعه پیشگیری بهزیستی استان روز گذشته درحاشیه ی برگزاری کارگاه دو روزه مدیریت درمان اعتیاد گفت:سازمان بهزیستی به عنوان یکی از متولیان امر درمان اعتیاد است و در همین راستا و به منظور ارتقاء دانش مدیران داخلی، مددیاران تجربی اعتیاد و خانواده و همچنین روانشناسان فعال در مراکز بهبودی اقامتی میان مدت اعتیاد،این کارگاه تخصصی دو روزه برگزار می شود.

وی افزود:معاونت امور توسعه پیشگیری با برپایی کارگاه های آموزشی و نظارت مستمر تلاش می کند کیفیت و ارائه خدمات مطلوب در مراکز اقامتی ( کمپ های ترک اعتیاد) تحت نظارت بهزیستی استان را افزایش دهد.

شیخانی مهمترین موضوعات علمی مورد نیاز تیم درمان را آشنایی با بیماری اعتیاد، روش های صحیح سم زدایی بدون دارو، بیماری های روانی همراه با اعتیاد و بخشی از مفاهیم مددکاری ویژه فرد معتاد و خانواده برشمرد و گفت: از آنجایی که این مباحث از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است برای دومین بار در استان بر آن شدیم تا این کارگاه تخصصی آموزشی را برای 40 نفر برگزار نماییم.

معاون امور توسعه پیشگیری بهزیستی استان ابراز امیدواری کرد تا با برگزاری این گونه دوره ها شاهد افزایش کیفیت و ارائه خدمات مطلوب در مراکز اقامتی (کمپ ها) تحت نظارت بهزیستی استان باشیم.

انتهای پیام/غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار