کرمان؛

برای حفظ ارزش‌ها باید به اشتغال توجه کرد

استاندار کرمان گفت: امروز به عنوان روز جانباز یک آموزگار همچون قمر بنی هاشم (ع) دارد که به ما آموخت باید به ولایت وفادار باشیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،علیرضا رزم حسینی بعد از ظهر دوشنبه در آئین گرامیداشت ولادت حضرت ابوالفضل (ع) و روز جانباز در حسینیه ثارالله (ع) شهر کرمان، افزود: جانبازان به ما می‌آموزند که طلبکار نظام و انقلاب نباشید و از این بزرگواران می‌آموزیم که بدهکار به نظام و انقلاب هستیم.
وی با اشاره به فرمود: ه رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه "جانبازان شهدای زنده هستند"، بیان کرد: روز جانباز فرصت بسیار خوبی برای شناخت جانبازان و اهداف آن‌ها است.
استاندار کرمان اظهار داشت: چه کسی حاضر است به ازای دریافت پول از جان خود گذشته و یا اعضای بدن خود را از دست بدهد؟ بی شک جانبازان با انگیزه الهی با سختی‌های جانبازی دست و پنجه نرم می‌کنند.
رزم حسینی گفت: امروز برای حفظ ارزش‌ها که از دغدغه‌های مردم و جانبازان است و شهدای زیادی در این راه جان خود را از دست داده اند، باید اشتغال ایجاد کرده و بیکاری را از جامعه حذف کنیم.
وی افزود: برای حفظ ارزش‌ها باید همدلی و همزبانی بین خودمان را افزایش داده و به یکدیگر اعتماد کنیم و سعی کنیم در مسیری به پیش برویم که پایه‌های اعتقادی، اقتصادی و فرهنگی مردم روز به روز محکم‌تر شود.
نماینده عالی دولت تدبیر وامید در استان کرمان با تاکید براینکه با ایجاد اشتغال، جوانان امید پیدا می‌کنند و به ارزش‌ها پایبند می‌شوند و زمینه ازدواج و کاهش آسیب‌های اجتماعی فراهم می‌شود، یادآورشد: برای حفظ ارزش‌ها در جامعه باید روز به روز بنیه اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی مردم را افزایش داده و سرمایه اجتماعی جامعه را افزایش دهد.
رزم حسینی افزود: سرمایه اجتماعی اینگونه حاصل می‌شود که کسی به کس دیگری دروغ نگوید، تهمت نزنیم، اعتماد سوزی نکنیم.
وی با تاکید بر اینکه اعتماد سوزی لطمه اساسی به ارزش ها، مردم و جوانان می‌زند، گفت: خرد مردم نشان داده است که به درستی انتخاب می‌کنند و اگر مسئولان با صداقت مشکلات را به مردم بگویند و آسیب‌ها را به مردم بگویند، مشکلات به آسانی و با همراهی مردم برطرف می‌شود.
استاندار کرمان با اشاره به خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی، تاکید کرد: خدمات بسیار زیادی از سوی نظام مقدس جمهوری اسلامی در دولت‌های مختلف ارائه شده است که بسیار چشمگیر هستند.
رزم حسینی گفت: در سفر امروز وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به استان کرمان پس از پیمودن ۶۰۰ کیلومتر، بیمارستان‌های سیرجان، رابر، بافت، کوهبنان افتتاح شده است.
وی با اشاره به اینکه در دولت یازدهم یک هزار و ۶۰۰ تخت بیمارستانی در استان کرمان اضافه شده است و شمار تخت‌های بیمارستانی به سه هزار و ۵۰۰ تخت رسیده است، تصریح کرد: حرکت خود را در استان کرمان بر اساس ولایت و توسعه شکل داده ایم و این اعتقاد واقعی ماست.
استاندار کرمان از سردار حاج قاسم سلیمانی یاد کرد و گفت: امیدواریم ایشان در هر کجا که هستند سالم و موفق باشند.
 در استان کرمان ۱۹ هزار جانباز حضور دارند و یک هزار و ۹۱۴ جانباز نیز تاکنون به فیض شهادت نائل شده اند.
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار