در پی انتشار پیامی در شبکه های اجتماعی با موضوع توقيف موتورسيكلت يك زوج توسط ماموران در پارك كوهسار جهرم پلیس جوابیه ای صادر کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ عبدالعظيم انصاری فرمانده نیروی انتظامی شهرستان جهرم مطالبی را برای پاسخ به شبهات مربوطه ارائه داد و گفت: اميد است ذكر اين موارد باعث روشنگری شود.

سرهنگ عبدالعظيم انصاری با اشاره به استقرار پلیس در پارک ها و تفرجگاه ها، اظهار کرد: استقرار پلیس در پارک ها و مراكز تفريحی، مطالبه مسئولان و مردم است و اراده پلیس جهرم نیز بکارگیری همه اختیارات قانونی خود برای تحقق امنیت پایدار است.

وی افزود: در راستای برخورد با مخلان نظم امنیت، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در تفرجگاه ها و بوستان های تفریحی به صورت مستمر برگزار می شود.

سرهنگ انصاری با بيان اينكه آنچه اخيراً در شبكه های اجتماعی آمده، تنها با هدف جوسازی، تشویش افکار عمومی و نادیده گرفتن زحمات مأموران انتظامی بوده است، تصريح كرد: ساعات پايانی جمعه شب هشتم ارديبهشت ماه، ماموران هنگام گشت زنی در پارك كوهسار به یک دستگاه موتور سیکلت مشکوک شدند و به آن دستور توقف دادند اما راکب موتور سکیلت(كه هويت وی مشخص است) با بی توجهی به دستور پليس و مظلوم نمايی و داد و فرياد، از تجمع مردم استفاده و متواری شد.
 
اين مقام انتظامی به دستگيری دو نفراز عاملان تحريك مردم و معرفی به مراجع قضايي اشاره و افزود: انتشار دهندگان اين پيام با چشم پوشی از زحمات شبانه روزی ماموران پليس و با عبارات دروغ، راكبين موتورسيكلت موصوف را يك زوج عنوان كرده اند؛ هر چند مسلم است که مسئولين و مردم شهرستان جهرم همچون گذشته حمايت خود را از پليس دريغ نداشته و توجهی به اين گزارشات بی پايه و اساس نمی کنند.

انصاری با بیان اینکه برخورد با هنجارشکنان یکی از مهم‌ترین برنامه‌های نیروی انتظامی شهرستان است، تاكيد كرد: تلاش در راستای حفظ آرامش مردم و مبارزه با متخلفان در دستور كار پليس قرار دارد.

به گفته فرمانده نیروی انتظامی شهرستان جهرم، تحقیقات برای شناسایی و برخورد با افرادی که اقدام به انتشار اینگونه مطالب كذب و بی اساس در فضای مجازی کرده‌اند، آغاز شده است.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار