امام‌ جمعه نطنز گفت: کلنگ احداث مصلای نماز جمعه نطنز به‌زودی با حضور مسوولان کشور و استان بر زمین زده می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت‌الاسلام روح‌الله امینی  امروز در جلسه ستاد نماز جمعه نطنز اظهار کرد: در آستانه ماه مبارک رمضان قرار داریم و در این ماه شاهد حضور نمازگزاران زیادی در نماز جمعه خواهیم بود و ازاین‌رو فضای کافی برای حضور نمازگزاران وجود ندارد و می‌طلبد به‌صورت موقت برای ساخت جایگاه تمهیداتی اندیشیده شود.

وی افزود: یک مشکل دیگر این ایام بحث ایاب‌وذهاب نمازگزاران از محلات مختلف نطنز به‌سوی مصلای نماز جمعه است که مقرر شد دستگاه‌های اجرایی که دارای وسایل نقلیه عمومی هستند در این راستا همکاری لازم را به عمل‌ آورند.

امام‌جمعه شهرستان نطنز تصریح کرد: از حدود 30 واندی سال بیشتر بحث احداث ساخت مصلا در مکان فعلی مطرح بوده ولی با توجه به اینکه مالکیت زمین در اختیار شبکه بهداشت و درمان بوده ولی کاربری زمین فرهنگی مذهبی بوده ساخت این پروژه متوقف‌شده بود.

وی بیان کرد: با مساعدت ویژه وزیر محترم بهداشت، استاندار، فرماندار و مسؤولین شبکه بهداشت و اداره راه شهرسازی نطنز بحث انتقال سند زمین مذکور از شبکه بهداشت به اداره راه و شهرسازی انجام و اداره راه و شهرسازی نیز سند زمین را به مصلای نماز جمعه شهرستان نطنز منتقل کرد.

امینی اضافه کرد: با حضور مسؤولان شورای سیاست گزاری ائمه جمعه کشور نقشه مجتمع فرهنگی مذهبی تهیه و ابلاغ و به‌زودی کلنگ احداث مصلا در نطنز با حضور مسؤولین کشوری استانی و شهرستانی بر زمین زده می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: خیرین عزیز برای ساخت مصلا هم اعلام آمادگی کرده امیدواریم با همراهی مسؤولین نهادها وادارات و خیرین عزیز این مصلا ساخته شود.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.