دبیرکل حزب همبستگی دانش آموختگان ایران گفت: فهرست نهایی ائتلاف ١ + ٢١ اصلاح طلبان فردا به بحث گذاشته می‌شود.

فهرست نهایی ائتلاف ١ + ٢١ اصلاح طلبان فردا به بحث گذاشته می‌شود
احمد شریف دبیر شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: پس از اعلام فراخوان ثبت نام از کاندیداهای شورای شهر تهران برای اعلام آمادگی جهت حضور در فهرست انتخاباتی این جبهه سیاسی نزدیک به سیصد نفر از کاندیداهایی که در حوزه مدیریت شهری دارای تخصص بودند به ستاد انتخاباتی شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب مراجعه و با تکمیل فرم ثبت نام، تمایل و آمادگی خود را برای حضور در فهرست نهایی اعلام کردند.
 
شریف در ادامه افزود: در بین مراجعه کنندگان مدیران ارشد اجرایی، نمایندگان ادوار مجلس، اساتید دانشگاه، فعالان رسانه‌ای و صاحبنظران مدیریت شهری مشاهده می‌شود.
 
دبیرکل حزب همبستگی دانش آموختگان ایران خاطرنشان کرد: مطابق شاخص هایی که توسط دبیران کل احزاب شورای هماهنگی به تصویب رسیده بود داوطلبان ارزیابی و امتیازبندی شدند که قرار است فهرست نهایی ائتلاف ١ + ٢١ در جلسه روز سه شنبه دوازدهم اردیبهشت با حضور رئیس کمیته انتخابات و دبیران کل اعضای شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب به بحث و بررسی گذاشته شود.
 
وی در خصوص احتمال انتشار لیست مشترک این شورا با شورای سیاستگذاری گفت: طبق شواهد و قرائن این احتمال ضعیف بنظر می‌رسد هرچند ممکن اشتراکاتی در هر دو لیست وجود داشته باشد.
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار