فرمانده انتظامی شهرستان بندر دیلم از کشف یک محموله قاچاق لپ تاپ به ارزش سه میلیارد و 500 میلیون ریال در پوشش مواد اولیه پتروشیمی خبر داد.

کشف محموله قاچاق لپ تاپ در پوشش مواد پتروشیمی
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرگرد رضا اسماعیلی  اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان با فعال سازی منابع خبری و گسترش چتر اطلاعاتی شخصی به نام "ر الف" را که قصد داشت یک محموله کالای قاچاق از جنوب استان به شهرستان دیلم و پس از دپو با یک دستگاه خودرو تریلر به پایتخت انتقال دهد شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی دیلم افزود: ماموران با رصدگیری دقیق خودرو مورد نظر که در ظاهر حامل سیمان مخصوص استخراج فرآورده های نفتی شرکت ملی حفاری بود، را هنگام خروج از شهرستان در ایستگاه بازرسی شهید موسوی متوقف کردند.  

وي ادامه داد: پس ار انتقال خودرو به پارکینگ در بررسی دقیق از خودرو مشحص شد حامل کالای قاچاق می باشد که در تمام قسمت های خودرو جاساز شده است. کالا از نوع قطعات کامپیوتر، لپ تاپ و نوشیدنی می باشد.  

فرمانده انتظامی دیلم در پایان افزود: برابر نظر کارشناسان ارزش کالای مکشوفه سه میلیارد و پانصد میلیون ریال برآورد شده است که در این راستا یک نفر متخلف دستگیر و به همراه کالای مکشوفه تحویل مرجع قضایی شد.
 
انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.