مجوز آموزشگاه های موسیقی "نوا" و خوشنویسی "نور" در شهرستان زنجان صادر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ ایرانه حیدری، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان با اعلام این خبر افزود: سال گذشته مجوز یک‌ساله آموزشگاه موسیقی "نوا" با مدیریت فرزاد صیدی صادر شده بود که اینک به دلیل حضور موثر در عرصه موسیقی استان و جذب هنرجویان مستعد در این رشته، مجوز پنج‌ساله این آموزشگاه صادر شده است.

صیدی فارغ‌التحصیل رشته موسیقی از کشور آذربایجان بوده و در حوزه موسیقی کلاسیک فعالیت دارد. ساز تخصصی این هنرمند نیز ویولن کلاسیک است.

حیدری با اشاره به سوابق هنری وی، ادامه داد: حضور در گروه‌های ارکستر ملی و همکاری در اجرای کنسرت موسیقی ژاپنی کیتارا با عنوان "جاده ابریشم" از جمله سوابق درخشان این هنرمند است. وی همچنین در تهران اجراهای متعددی داشته و اخیرا نیز جهت اجرای کنسرت به کشور ایتالیا سفر کرد.

وی آموزشگاه "نوا" را در طول یک سال گذشته جزو آموزشگاه‌های فعال شهرستان زنجان معرفی کرده و افزود: این آموزشگاه قدم‌های مثبتی در راستای توسعه موسیقی کلاسیک و ارتقای ذائقه شنیداری مخاطبان برداشته است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان همچنین با اشاره به صدور مجوز آموزشگاه خوشنویسی به مدیریت "صادق نوری" گفت: وی از خوشنویسان توانمند استان بوده و سوابق درخشانی در کارنامه هنری خود دارد.

وی از علاقه‌مندی این هنرمند خوشنویس به تاسیس آموزشگاه خوشنویسی یاد کرده و ادامه داد: مجوز یکساله آموزشگاه "نور" صادر شده و اینک در حال جذب هنرجو است.

 

انتهای پیام/ ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.