استاندار خوزستان گفت: دولت یازدهم با اقداماتی که انجام داده است تلاش خود را برای ارتقای این بخش به کار گرفت زیرا ارتقای سلامت باعث ارتقاء زندگی و سطح رفاهی مردم خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان با اشاره به هزینه‌های پایین‌تر خوزستان در بخش درمان و سلامت از متوسط کشوری بیان داشت: ما در تلاش برای افزایش آن هستیم تا بتوانیم آن را به معادل کشوری برسانیم.

غلامرضا شریعتی اظهار کرد: با توجه به اهمیت سلامت در جامعه، دولت یازدهم با اقداماتی که انجام داده است تلاش خود را برای ارتقای این بخش به کار گرفت زیرا ارتقای سلامت باعث ارتقاء زندگی و سطح رفاهی مردم خواهد شد.

وی با اشاره به تلاش‌ها و برنامه‌های دولت در بخش سلامت و درمان و فشارهای وارده توسط بیمه‌گذاران اضافه داشت: وظیفه اصلی تمام دولت‌ها ارتقا دادن امنیت و سطح سلامت جامعه و گسترش دادن آموزش‌های مربوط به این حوزه است.

استاندار خوزستان با اشاره به هزینه‌های پایین‌تر خوزستان در بخش درمان و سلامت از متوسط کشوری گفت: ما در تلاش برای افزایش آن هستیم تا بتوانیم آن را به معادل کشوری برسانیم.

وی با بیان اینکه در بخش بیمه شدگان خوزستان بالاتر از متوسط کشوری است خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود اقدامات برای ساخت کلینیک‌های درمانی در برخی از شهرستان‌های استان در نظر مسئولان تامین اجتماعی باشد تا این اقدامات سریع‌تر انجام شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.