همدان؛

تأمین امنیت کشور دلیل اصلی حضور در انتخابات

استاد حوزه و دانشگاه گفت: تأمین امنیت کشور و نظام یکی از دلایل لزوم حضور در انتخابات است.

تأمین امنیت کشور دلیل اصلی حضور در انتخاباتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سیدمجتبی حسینی‌یمین در کارگروه ویژه بانوان نخبه حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی در همدان با اشاره به اینکه عده ای مدعي هستند برجام سایه جنگ را از کشور دور کرده است، افزود:  اين حرف ادعايي بیش نیست.
 
وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری ادامه داد: شورای نگهبان صلاحیت 6 کاندیدا را تایید کرده است و باید مردم را به حضور در انتخابات تشویق کنیم.
 
حسینی یمین با اشاره نقد باید به دور از توهین، غیبت و تهمت باشد، خاطرنشان کرد: قرار بر این بود با برجام تحریم‌ها برداشته شود که این امر محقق نشد و امروز در سیاست خارجی عزتمان کم شده که این وضعیت مطلوب نیست.
 
وی بیان کرد: رکود و بیکاری مشکل امروز دولت است و با توجه به شعار سال هم اکنون رکود مقابل تولید داخلی و بیکاری مقابل اشتغال قرار گرفته است.
 
این استاد با بیان اینکه کاندیداها باید اخلاق را مد نظر قرار دهند ابراز کرد: افراد در انتخاب خود سالم بودن، مدیریت درست، انقلابی بودن و توجه به قشر ضعیف را در نظر داشته باشند.
 
وی با بیان اینکه مشکلات اقتصادی ما ناشی از فرهنگ است، اظهار داشت: برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی و تریبون آزاد موجب تشویق دانشجویان و جوانان به حضور در انتخابات خواهد بود.

انتهای/ ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.