از 1803 واحد تولیدی معرفی شده به بانک های عامل تاکنون 770 واحد تولیدی تسهیلات رونق تولید دریافت کرده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، بهروز اسودی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان در پنجاه وششمین جلسه کار گروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان با اعلام این خبر گفت: 770 واحد تولیدی استان در حدود 417 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید دریافت کرده اند که 94 درصد از سهم استانی است.

وی اظهار داشت: از 770 واحد تولیدی دریافت کننده تسهیلات، 190 واحد مربوط به بخش صنعت و 580 واحد مربوط به بخش واحد مربوط به بخش کشاورزی است که سهم صنعت استان 317 میلیارد تومان و سهم کشاورزی 100 میلیارد تومان است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان تصریح کرد: تاکنون از 151 واحد تولیدی صنعتی دریافت کننده تسهیلات رونق تولید و نحوه هزینه کرد تسهیلات، نظارت انجام شده است که 79 درصد از تعداد کل واحدهای صنعتی دریافت کننده تسهیلات را شامل می شود.

بهروز اسودی با اشاره به تحقق 70 درصدی اشتغال پیش بینی شده در تسهیلات رونق تولید ، اذعان داشت: طی نظارت های صورت گرفته از واحدهای تولیدی صنعتی دریافت کننده تسهیلات رونق تولید ، 1049 فرصت شغلی جدید با پرداخت این تسهیلات در بخش صنعت استان ایجاد شده است.

وی افزود: اشتغال قبل از پرداخت تسهیلات در واحدهای صنعتی 4 هزارو 405 نفر بوده است که با پرداخت تسهیلات این رقم تاکنون به 5 هزارو 454 نفر افزایش یافته است.

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان همچنین از بررسی مشکلات 4 واحد تولیدی در استان در امور مربوط به بانکی و تسهیلات، مالیات، تامین اجتماعی و زیربنایی در این جلسه خبر داد.

دبیر کارگروه رفع موانع تولید استان سمنان با اشاره به اجرایی شدن 53 درصد از مصوبات این گروه گفت: تاکنون مشکلات 363 واحد تولیدی استان بررسی و درجهت رفع موانع پیش رو 870 مصوبه به تصویب اعضای کار گروه رسیده است.

بهروز اسودی با اشاره به دیگر دستور کار این جلسه گفت: دراین نشست گزارشی از عملکرد بانک های عامل استان در پرداخت تسهیلات رونق تولید و کمیته پایش و نظارت تسهیلات رونق تولید ارائه گردید.
انتهای پیام / ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.