فرماندار ویژه آبادان از اعلام نتایج بررسی اعتراض داوطلبان رد صلاحیت شده تا 17 اردیبهشت ماه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛عزیزالله شهبازی ، در خصوص مدت تقدیم اعتراض کاندیدای رد صلاحیت شده، گفت:پس از اینکه نظارت بر پرونده نامزدها در هیات نظارت شهرستان به پایان رسید و نتایج آن به هیات اجرایی ارسال شد، طبیعتا تعدادی از داوطلبان صلاحیت حضور در این عرصه را نیافتند.
 
وی افزود: در همین راستا، نامزدهای رد صلاحیت شده اعتراض خود را تا تاریخ ۶ اردیبهشت به هیات استانی و مراکز ارائه داده تا در صورت لزوم بررسی مجدد بروروی پرونده آنان انجام شود.
 
معاون استاندار خوزستان تصریح کرد: از تاریخ هفتم تا 17 اردیبهشت ماه، نامبردگان توسط هیات نظارت فراخوانده خواهند شد تا توضیحات لازم را به این هیات ارائه داده و در نهایت نتیجه نهایی نیز از سوی این کمیته به نامزدها احراز شود.
 
وی افزود: در اعتراضی که از سوی داوطلبان صورت می‌گیرد، هیات نظارت آنها را به ترتیب فرا خواهند خواند تا توضیحات لازم را در خصوص بندهای رد صلاحیت شدن خود ارئه دهند، در ادامه اگر این هیات مجاب شد که صلاحیت فرد در نهایت تایید خواهد شد و اگر فرد مورد نظر نتوانست این هیات را نسبت به بندهای موجود توجیه نماید، طبیعتا اعتراض وی نیز باطل خواهند بود.
 
فرماندار ویژه آبادان در ادامه یادآور شد: نتیجه قطعی رد و یا تایید صلاحیت معترضان به احراز هویت برای کاندیداتوری در شورای اسلامی شهر آبادان تا 17 اردیبهشت‌ماه به آنها ابلاغ خواهد شد.
 
شهبازی تاکید کرد: طبق آمار به دست آمده، در  آبادان بالغ بر 6 هزار و 850 نفر رای اولی را در انتخابات پیش روی وجود خواهند داشت، همچنین 212 هزار نفر در آبادان واجد شرایط رای دادن هستند.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: بسترهای مختلف برای برگزاری انتخابات در 29 اردیبهشت فراهم شده و تمام گروه‌های سیاسی با تمهیداتی که اندیشیده شده می‌توانند آزادانه و در چارچوب قانون فعالیت انتخاباتی داشته باشند.
 
انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.