سرپرست فرمانداری اهوازگفت: با توجه به مجری بودن دولت در امر برگزاری انتخابات نباید مدیران و مسئولان از ظرفیت‌های موجود در ادارات برای حمایت از کاندیدای خاصی بهره ببرند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ نبی‌الله خون میرزای ،سرپرست فرمانداری اهواز اظهار کرد: انتخابات ریاست جمهوری در بین انتخاب‌ها دارای اهمیت بالایی است که باید برای انجام آن برنامه‌ریزی‌های منظمی صورت گیرد.

وی با بیان اینکه وزارت کشور و فرمانداری‌ها به تنهایی توان برگزاری انتخابات را ندارند افزود: این نهاد نقش هماهنگ‌کننده کار را دارد و برای انجام آن لازم است همه دستگاه‌ها ورود کنند.

سرپرست فرمانداری اهواز با تاکید بر اصل بر بی‌طرفی در اجرای انتخابات تصریح کرد: با توجه به مجری بودن دولت در امر برگزاری انتخابات نباید مدیران و مسئولان از ظرفیت‌های موجود در ادارات برای حمایت از کاندیدای خاصی بهره ببرند.

خون میرزایی با تاکید بر اینکه با مدیرانی که از اموال اداری برای تبلیغات استفاده کنند برخورد می‌شود خاطرنشان کرد: نباید مدیران ادارات وقت و تمام اداره خود را برای حمایت از افراد مورد نظر خود به کار بگیرند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار